Modalitati pentru a invinge stresul si anxietatea

Stresul si anxietatea merg mai mereu mana in mana. Daca simtiti ca sunteti stresat asteptati-va ca in scurt timp sa deveniti anxiosi, si invers.

Pentru a combate cele mai frecvente boli, precum stresul si anxietatea, este recomandat sa facem cate putin din cele prezentate mai jos:

 

Cumparati fructele si legumele de la piata. Poate nu vi se pare o idee atat de extraordinara, dar chiar este. Marfa pietarilor ruleaza cu o frecventa mai mare decat cea din supermarket-uri. Legumele si fructele vandute de ei sunt mereu proaspete.

 

Faceti exercitii. Practicarea exercitiilor fizice nu este doar un stil de viata sanatos, este o gandire sanatoasa si pozitiva. De-a randul anilor, nimeni nu s-a plans ca exercitiile fizice aduc depresie, anxietate sau boala, din contra, ele inseamna viata frumoasa si voie buna. Nu este neaparat sa iesiti afara, desi cele in natura (sau pe strada) au o eficienta mai ridicata, dar puteti practica si acasa extensii, fandari, abdomene, rotiri ale membrelor, etc.

 

Respirati. Pragmatic, nu? Iata ca cercetatorii concluzioneaza ca oamenii uita sa respire. Sunt diferite situatii in care nu puteti sa va amintiti sa respirati, de aceea este indicat sa va faceti o notita in care sa scrieti simplu "respira". Vazand si citind acest cuvant o anumita perioada, subconstientul il va adopta, iar in momentul in care anticipati un moment tensionat, sau va aflati intr-unul, mintea va va aminti sa respirati. Dar cum sa o faceti efectiv si rapid? Inchideti ochii si respirati adanc, apoi eliberati aerul, repetati procesul. Studiile arata ca facand acest lucru atunci cand anticipati sau sunteti intr-un moment tensionat, veti deveni expert in acest lucru, si intr-un anume timp nu veti mai avea nevoie sa-l practicati atat de des.

 

Dormiti un pic mai mult. Privarea somnului este o boala cronica, de aceea este nevoie sa o tratam ca atare, incercati sa va cresteti timpul de odihna macar cu 15 minute pe saptamana. Daca aveti o saptamana stresata, dormiti si 20 de ore, pentru reincarcare.

 

Mancarea nesanatoasa inseamna "totul si orice" dintre ce nu trebuie sa faceti. Acesta este topul listei ce trebuie schimbat.

Multi dintre noi preferam sa mancam covrigei, cipsuri sau cornuri ambalate in staniol cu valabilitate mai mare de un an. Aceste sunt steagurile rosii pe care trebuie sa le sesizati. Cumparati in schimb alune, migdale, stafide, o banana sau un mar si mereu hidratati-va. O sticla la jumatate de apa este mai buna decat o cana de cafea sau alta bautura cofeinizata.

Nota obtinuta:
10 (5 voturi)
1940 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Cristina-Nechita Miercuri, 16 Aprilie 2014

Etichete pentru acest articol:

anxietate, stres, sanatate, modalitati, combatere, viata sanatoasa



S-ar putea sa va intereseze si:

Cicero spunea ca daca inlaturi iubirea si tandretea, dispare farmecul vietii. Tandretea, [..]
citeste si comenteaza
Un nou record mondial pentru Romania, demn de Guinness World Records, s-a inregistrat in [..]
citeste si comenteaza
Gastronomia belgiana este caracterizata de bere, cat de ciudat n-ar parea, bautura [..]
citeste si comenteaza
Femeile care arata mai tinere pentru varsta lor este posibil sa traiasca mai mult decat [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Trilogia Fortele Raului Absolut este scrisa de autoarea seriei de success Women of the Otherworld, [..]
citeste si comenteaza
Fac parte din generatia care si-a petrecut o mare parte a copilariei la bunici. Bunicii de la tara, [..]
citeste si comenteaza
Kelley Armstrong este o bine cunoscuta scriitoare datorita best sell-urilor pe care le-a avut in [..]
citeste si comenteaza
Spulbera-ma, romanul distopic, este cartea intai din seria ATINGEREA LUI JULIETTE, autoarea fiind [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate