Card de Fidelitate

carduri-de-fidelitate

“Aveti cumva card de fidelitate la noi!?” este intrebarea care ne este adresata de tot mai multe caserite atunci cand ajungem sa achitam produsele achizitionate la casa. La ce-mi trebuie mie card de fidelitate!? Asta te intrebi cand te gandesti ca dureaza 20-25 minute sa completezi formularul de inscriere in programul de fidelizare al firmei si oricum iti spui ca ai ajuns aici intamplator si nu crezi ca vei mai ajunge aici.

Dar haideti s-o luam pe capitole:

► Ce este un card de fidelitate!? Este un plastic (de cele mai multe ori) cu dimensiunile de 85.7 mm X 53.9 mm si 0.76 mm  grosime (conform ISO 7810). Este un instrument de marketing care iti permite sa acumulezi puncte pentru a obtine premii, sa beneficiezi de reduceri importante la cumparaturi, sa participi la tombole organizate de companiile emitente;

► De ce un card de fidelitate!? Nu o sa stii niciodata cand vei ramane fara cash in buzunare si pe cardul bancar si cele cateva puncte accumulate de la cumparaturile anterioare te pot salva;

► Inscrierea intr-o baza de date a unei mari companii iti poate aduce (prin intermediul cardului de fidelitate) premii aniversare la care nici nu sperai (de ziua ta sau a companiei)

► Discounturi substantiale doar pentru tine care posezi un card de fidelitate la compania lor;

► Cine emite card de fidelitate!? Orice firma mai mare sau brand consacrat: supermarketuri, farmacii, agentii de turism, edituri, producatori;

 

Oricum, sistemul de acumulare a punctelor este relativ simplu: atunci cand achizitionezi un produs, serviciu sau o prestatie, pe cardul de fidelitate vei primi un anumit numar de puncte in functie de suma cheltuita de tine. De cele mai multe ori 1 leu cheltuit = 1 punct de fidelitate, iar punctele astfel acumulate le poti preschimba in produse, discounturi, servicii sau premii.

Pot exista carduri de fidelitate cobranded, adica o companie se asociaza cu o unitate bancara si impreuna emit un card care are functii si de card bancar si de card de fidelitate, insa in acest caz conditiile de emitere sunt cu totul altele si deja v-ati complicat cu birocratia si documentele necesare de emitere.

La noi in Romania liderii detasati la carduri de fidelitate sunt farmaciile si supermarketurile. Iar conditiile de obtinere sunt foarte simple (de cele mai multe ori) doar prin completarea unui formular, iar in unele cazuri conditionate de o prima achizitie. Unele companii conditioneaza utilizarea punctelor de fidelitate in decursul anului calendaristic respectiv, altele lasa la latitudinea clientului data cand va dori sa consume si pe ce anume punctele sale de fidelitate. Tocmai din aceste cauze este foarte recomandat sa consultati cu atentie regulamentul programului de fidelizare.

Stiu, o sa ma intrebati “Dar tu ai card de fidelitate!?” Bineinteles ca am carduri de fidelitate peste tot unde am gasit facilitati de obtinere si foarte putine conditii de emitere. Am card de fidelitate la farmacii, la edituri, la o agentie de turism, la un autoservice, la o companie aeriana, la magazine de bricolaj, la magazine de electronice, la restaurant, la benzinarie, la branduri de haine, la naiba, am doua port-carduri cu carduri de fidelitate!!:)

Personal nu stiu niciodata de ce mi-am facut atatea, dar imi place mult atunci cand sunt e-mail-at, sunat si contactat ca am castigat ceva cu cardul meu de fidelitate.

 

avatar_BLOG.jpg

Nota obtinuta:
10 (13 voturi)
3401 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Robert-Codescu Sâmbătă, 22 Ianuarie 2011

Etichete pentru acest articol:

carduri, online, fidelitate, fidelizare clienti



S-ar putea sa va intereseze si:

Fiecare dintre noi avem cel putin un card de credit. Avem beneficii de pe urma lui sau [..]
citeste si comenteaza
Targurile de joburi sunt de cele mai multe ori un prilej de bucurie pentru toate [..]
citeste si comenteaza
Retelele sociale au devenit foarte populare. Unii dintre noi isi petrec foarte mult timp [..]
citeste si comenteaza
Pericolul din scoli. Violenta in mediul scolar, cuvinte care servesc drept titlul acestui [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Inca de la inceputul articolului tinem sa mentionam ca nu s-a gresit amplasarea acestui articol la [..]
citeste si comenteaza
Sosit tocmai de peste ocean, din Statele Unite ale Americii, Armitron este o marca de ceasuri [..]
citeste si comenteaza
Vizita mea in Mangalia in luna decembrie ar putea starni ilaritate, constienti fiind ca sezonul [..]
citeste si comenteaza
La cei peste un milliard de locuitori ai sai, ar fi fost foarte dubios, ca India sa nu aiba si ea o [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate