Adevarata relaxare in 10 pasi

Dupa o zi lunga si obositoare in care ai alergat de colo-colo sau ai intepenit la birou ai nevoie de o relaxare ca la carte pentru a dobandi un somn bun si linistit, precum si calmul care ajuta la eliminarea stresului. Simti ca te-au acaparat problemele, ca nu se mai termina grijile si ca nu te poti gandi la nimic altceva, ba mai mult, nu mai poti adormi in timp util si te si trezesti de cateva ori bune pe noapte (ceea ce dauneaza odihnei zilnice). In aceste cazuri ai nevoie de o seara de relaxare in care nimic sa nu mai conteze.

Iata 10 pasi pe care sa-i urmezi atunci cand simti cu adevarat ca ai nevoie de un moment de relaxare maxima:

1. Indeparteaza corect machiajul si bucura-te de o baie intr-o cada plina cu apa fierbinte si eventual putina spuma.

2. Foloseste un prosop pufos, curat si o crema de corp pe baza de plante sau fructe (ele au efect revitalizant si relaxant)

3. Cunoscuta ca fiind punctul forte in relaxare, lavanda nu trebuie sa iti lipseasca. Fie ca alegi esenta de lavanda sau betisoare parfumate cu aroma de lavanda ai grija ca ele sa arda in camera in care urmezi sa te odihnesti.relaxare-maxima.jpg

4. Retrage-te in dormitor, trage jaluzelele sau draperiile, fa intuneric complet si aprinde cateva lumanarele. Pune de asemenea o muzica linsititoare.

5. Aseaza-te in pat pe spate cu picioarele mai sus decat capul.

6. Inchide ochii si pune pe ei cate un pliculet de ceai care in prealabil a stat in apa fierbinte sau foarte rece (se accepta de regula extremele). Foloseste pliculetele de ceai verde. El fortifica si revitalizeaza, tonifiind pielea si scapandu-te de ochii obositi, incercanati sau rosii!!

7. Incepand cu talpile, relaxeaza-ti fiecare parte a corpului pana ce simti ca esti asemenea unei papusi de carpa. Lasa-te sa te afunzi in asternuturi pana simti ca esti usoara sau aproape ca nu te mai simti.

8. Intinde si destinde mainile si picioarele lasandu-le sa atarne moi.

9. Asculta muzica si simte mirosul din camera. Elimina orice alt gand. Reazama-te in pat intr-o perna pufoasa si bea un ceai cu multa lamaie sau mananca un iaurt natural.

10. In final, cand simti ca esti usoara, opreste muzica, stinge lumanarile si incearca sa dormi. Vei vedea cat de sanatos si benefic este un somn cand corpul este relaxat. Sau...mai ales mintea!

Sfat: Bea un pahar de apa rece inainte de culcare. Somn usor!

Nota obtinuta:
10 (1 vot)
3619 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Sorina-Corneanu Luni, 18 Aprilie 2011

Etichete pentru acest articol:

relaxare, metode-de-relaxare


S-ar putea sa va intereseze si:

Uita de saloanele de spa, de cosmetica si de locurile care prin mirajul lor te-au convins [..]
citeste si comenteaza
Aromaterapia este un tratament neconventional ce se ajuta de uleiuri si mirosuri dulci , [..]
citeste si comenteaza
Cum vremea calda se instaleaza treptat, toate femeile isi doresc sa fie in forma, sa [..]
citeste si comenteaza
Pentru ca frumusetea vine din interior este foarte important ca atunci cand alegi sa faci [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Sunt multi parinti care se lupta cu copiii dependenti de etnobotanice. Poate nu sunt in jurul tau, [..]
citeste si comenteaza
Desi magazinele cu specific naturist s-au inmultit considerabil, cei care cred in puterea plantelor [..]
citeste si comenteaza
In fiecare zi aflam noi si noi trenduri pentru 2011. Ne conformam sau nu, in functie de cat pret [..]
citeste si comenteaza
Obisnuim sa avem o trusa in care sa adunam comesticele pe care le aplicam zi de zi. De la oja pana [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate