Cum slabim dupa sarbatorile de iarna?

 Au trecut sarbatorile de iarna si pe langa distractie si cadouri ne-am ales si cu cateva kilograme in plus. Nu am scapat tentatiei de a gusta din bucatele traditionale si acum suportam consecintele, vazand ca blugii preferati nu ne mai incap si ca faimosii “colacei” isi fac simtita prezenta prin orice bluza am incerca sa purtam.

Trebuie sa facem ceva pentru a scapa de starea de ingrasare atat de neplacuta. Multe femei incearca sa slabeasca prin numararea caloriilor. Priveste in jurul tau si vei vedea ca persoanele care se incapataneaza sa numere caloriile sunt cele care raman vesnic supraponderale. Regimul hipocaloric poate fi periculos pentru ca atrage dupa sine un dezechilibru alimentar.

Toate femeile care au urmat un astfel de regim stiu ca, in general, in prima perioada se obtin rezultate, dar ca nu ajung niciodata la o greutate stabila pentru ca organismul, din cauza frustrarii la care este supus, profita si isi face rezerve excesive la mesele urmatoare.

Pentru a obtine rezultate vizibile fara sa afectezi corpul trebuie sa:

  • mananci pe saturate fara restrictii cantitative si fara sa numeri caloriile;
  • mananci trei mese pe zi, la ore fixe si sa nu omiti niciodata o masa;
  • eviti sa rontai orice intre mese;
  • limitezi consumul de carne, unt, lactate integrale in favoarea grasimii de peste si a uleiului de masline;
  • eviti bauturile carbogazoase si dulciurile;
  • nu consumi mai mult de un pahar de vin pe zi;
  • mananci linistita, mestecand foarte bine inainte de a inghiti.

Iata un model al celor trei mese zilnice:

Micul dejun: cereale brute cu lapte degresat sau cu branza de vaci, fara grasime sau cu iaurt natural.

Pranzul cruditati sau supa, peste, carne de vita sau de pasare, garnitura, salata.

Cina: supa de legume, orez cu sos de rosii si carne de pui foarte slaba, iaurt slab cu marmelada.

Toate acestea trebuie combinate cu sportul. Exercitiul fizic este o forma de regenerare permanenta care ajuta in lupta contra imbatranirii, ameliorand functiile cardiace si pulmonare.

Ambitia, determinarea si dorinta de a fi mereu frumoasa si admirata pastreaza un corp frumos si sanatos.

 Loredana Fîntînă

Nota obtinuta:
9 (8 voturi)
4385 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: FemeiaStie Sâmbătă, 09 Ianuarie 2010

Etichete pentru acest articol:

slabire, regim, mic dejun, pranz, cina


S-ar putea sa va intereseze si:

Daca in lunile reci ale anului nu ai reusit sa ajungi la silueta de vis, ei bine, deja [..]
citeste si comenteaza
Mi-am propus intr-o zi, desi nu era luni…un alt stil de viata! De fapt, imi doream sa [..]
citeste si comenteaza
Abdomenul plat: o dorinta devenita de baza in secolul 21. Eliminarea kilogramelor [..]
citeste si comenteaza
Sa vorbesti despre cure de ingrasare, in vreme ce tot mai multi dintre noi au probleme cu [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Viitor nestiut, prezent schimbator, insa trecutul este doar unul, ramane acelasi, ca un monument [..]
citeste si comenteaza
A fost odata… Acum aproximtiv doua saptamani am participat la o ceremonie de botez in familie si [..]
citeste si comenteaza
Munca, munca si iar munca… Cel care a scris aceste randuri este un sclav care a inceput sa se [..]
citeste si comenteaza
Impletiturile dau o nota de finete coafurilor, pot fi simple dar si complexe. Pentru 2011 toati [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate