Cum sa fii fericita la job
Uneori este dificil sa te simti fericita la locul de munca. Poate ca jobul nu te implineste, nu te intelegi cu colegii sau ai o atitudine negativa.Te poti simti bine la job urmand cativa pasi simpli:
1. Alege sa fii fericita
Fericirea este o alegere, asadar doar tu poti alege sa te simti bine la locul de munca. Gandeste pozitiv despre serviciul tau si concentreaza-te pe aspectele care iti fac placere la birou. Evita oamenii negativisti si barfa si incearca sa iti petreci timpul cu colegi cu care comunici usor. Experienta ta poate fi definita de alegerile pe care le faci la locul de munca.
2. Fa ceva ce iti place in fiecare zi
Multe dintre noi considera ca nu se mai pot dezvolta profesional la job asteptand o promovare sau aprecieri din partea sefului nostru. Insa persoana cea mai interesata de succesul tau in cariera esti chiar tu. Cere ajutorul sefului tau sau cateva sfaturi, insa ramai fidela propriilor tale planuri de viitor.Tu vei avea cel mai mult de castigat dezvoltandu-te treptat si observand singura cat de mult vei progresa.
3. Cere feedback frecvent
Daca nu esti multumita de munca ta, incearca sa o imbunatatesti si sa contribui cu adevarat la succesul sarcinilor la care participi. Apoi poti cere feedback sefului tau. Doar asa te poti analiza si observa ce faci bine si unde ar trebui sa te straduiesti mai mult. Pe de alta parte, iti doresti sa primesti si feedback pozitiv, sa fii laudata atunci cand iti faci treaba cel mai bine.
4. Asuma-ti sarcini pe care le poti indeplini
Stresul la serviciu este cauzat si de faptul ca nu reusesti sa duci pana la capat sarcini pe care tu singura ti le asumi. Multi angajati pierd timpul, incercand sa gaseasca scuze pentru faptul ca nu au reusit sa finalizeze un proiect in loc sa muncesca mai mult pentru a reusi sa il termine. Nu face promisiuni pe care nu le poti tine. Implica-te doar atunci cand esti sigura ca dispui de timpul si energia pentru a realiza cu succes o noua sarcina.
5. Evita negativitatea
A alege sa fii fericita la job inseamna sa eviti conversatiile negative, barfa si oamenii tristi. Indiferent de cat de pozitiva te simti, persoanele cu ganduri negative iti vor afecta starea.
Tine minte ca optimismul la birou duce spre o stare generala de bine care va avea un efec extrem de pozitiv si asupra activitatii tale. Astfel vei fi mult mai productiva si vei munci cu placere si drag.
Un articol de: Maria Marusec
Postat de: Redactor-Colaborator Marți, 27 Martie 2012
jobul ideal, sarcini la serviciu
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- Creeaza o ambianta Zen intr-un Sushi Bar: idei de amenajare si decor
- Ergoterapia si Parkinson: Cum sa imbunatatesti calitatea vietii prin activitati zilnice
- Microfoanele lavaliera vs. microfoanele shotgun: care este mai potrivit pentru podcast?
- Stilouri Pelikan: ce sa alegi pentru copilul tau?
- De ce sa alegi produse de carmangerie provenite de la ferme certificate?