Card de Fidelitate
“Aveti cumva card de fidelitate la noi!?” este intrebarea care ne este adresata de tot mai multe caserite atunci cand ajungem sa achitam produsele achizitionate la casa. La ce-mi trebuie mie card de fidelitate!? Asta te intrebi cand te gandesti ca dureaza 20-25 minute sa completezi formularul de inscriere in programul de fidelizare al firmei si oricum iti spui ca ai ajuns aici intamplator si nu crezi ca vei mai ajunge aici.
Dar haideti s-o luam pe capitole:
► Ce este un card de fidelitate!? Este un plastic (de cele mai multe ori) cu dimensiunile de 85.7 mm X 53.9 mm si 0.76 mm grosime (conform ISO 7810). Este un instrument de marketing care iti permite sa acumulezi puncte pentru a obtine premii, sa beneficiezi de reduceri importante la cumparaturi, sa participi la tombole organizate de companiile emitente;
► De ce un card de fidelitate!? Nu o sa stii niciodata cand vei ramane fara cash in buzunare si pe cardul bancar si cele cateva puncte accumulate de la cumparaturile anterioare te pot salva;
► Inscrierea intr-o baza de date a unei mari companii iti poate aduce (prin intermediul cardului de fidelitate) premii aniversare la care nici nu sperai (de ziua ta sau a companiei)
► Discounturi substantiale doar pentru tine care posezi un card de fidelitate la compania lor;
► Cine emite card de fidelitate!? Orice firma mai mare sau brand consacrat: supermarketuri, farmacii, agentii de turism, edituri, producatori;
Oricum, sistemul de acumulare a punctelor este relativ simplu: atunci cand achizitionezi un produs, serviciu sau o prestatie, pe cardul de fidelitate vei primi un anumit numar de puncte in functie de suma cheltuita de tine. De cele mai multe ori 1 leu cheltuit = 1 punct de fidelitate, iar punctele astfel acumulate le poti preschimba in produse, discounturi, servicii sau premii.
Pot exista carduri de fidelitate cobranded, adica o companie se asociaza cu o unitate bancara si impreuna emit un card care are functii si de card bancar si de card de fidelitate, insa in acest caz conditiile de emitere sunt cu totul altele si deja v-ati complicat cu birocratia si documentele necesare de emitere.
La noi in Romania liderii detasati la carduri de fidelitate sunt farmaciile si supermarketurile. Iar conditiile de obtinere sunt foarte simple (de cele mai multe ori) doar prin completarea unui formular, iar in unele cazuri conditionate de o prima achizitie. Unele companii conditioneaza utilizarea punctelor de fidelitate in decursul anului calendaristic respectiv, altele lasa la latitudinea clientului data cand va dori sa consume si pe ce anume punctele sale de fidelitate. Tocmai din aceste cauze este foarte recomandat sa consultati cu atentie regulamentul programului de fidelizare.
Stiu, o sa ma intrebati “Dar tu ai card de fidelitate!?” Bineinteles ca am carduri de fidelitate peste tot unde am gasit facilitati de obtinere si foarte putine conditii de emitere. Am card de fidelitate la farmacii, la edituri, la o agentie de turism, la un autoservice, la o companie aeriana, la magazine de bricolaj, la magazine de electronice, la restaurant, la benzinarie, la branduri de haine, la naiba, am doua port-carduri cu carduri de fidelitate!!
Personal nu stiu niciodata de ce mi-am facut atatea, dar imi place mult atunci cand sunt e-mail-at, sunat si contactat ca am castigat ceva cu cardul meu de fidelitate.
Postat de: Robert-Codescu Sâmbătă, 22 Ianuarie 2011
carduri, online, fidelitate, fidelizare clienti
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- 3 modalitati de a optimiza spatiul de lucru de acasa
- Beneficiile otetului de mere: utilizari in bucatarie si sanatate
- Secretele unei petreceri reusite: 5 reguli de care sa tii cont
- Tipuri de saltele pentru anumite categorii de oameni si/sau obiceiuri de dormit
- Sanatatea cerebrala: care sunt investigatiile care ajuta in evaluarea acesteia?