Nu ceda! Motiveaza-te sa faci sport

cover3

Cand vine vorba de miscare, sport, exercitii fizice, de cele mai multe ori, factorul care te trage inapoi este amanarea. Sa lasi totul de pe o zi pe alta sau sa promiti ca de la incepul saptamanii te vei apuca serios de sport reprezinta cele mai utilizate replici in aceasta privinta.

Daca vrei sa slabesti, sa-ti tonifiezi corpul sau sa ai o viata sanatoasa, ideal este, ca pe langa dieta, sa ai si un program de activitati fizice regulate.

Motivatiile de baza de a slabi si de a avea mai multa incredere in tine nu sunt suficiente pentru a incepe un program de exercitii fizice pe care sa nu il abandonezi dupa cateva zile. In plus, ai nevoie si de alte argumente pentru a face ceva pentru tine si pentru a te simti bine in pielea ta.

 

Sportul poate fi distractiv

A face miscare nu trebuie sa reprezinte o corvoada. Din contra, poate fi ceva disctractiv daca, spre exemplu, faci jogging alaturi de o prietena, mergeti cu rolele, sariti coarda, va plimbati cu bicicletele sau inotati la piscina. Prin urmare, orice activitate poate fi o scuza buna pentru a face sport.

 

Experimenteaza

Incearca fiecare sport si in acest fel nu te vei plictisi. Activitatea fizica trebuie sa fie diversificata pentru ca musculatura sa nu se obisnuiasca cu acelasi tip de exercitii. Totodata, este bine sa incerci diverse tipuri de sport pana cand vei gasi ceva care sa te atraga si care sa te faca sa iti doresti sa practici acel sport.

 

Alege locurile care iti plac

In cazul in care iti displace sa mergi la o sala de sport unde sa fii inconjurata de aparate de forta nu te da batuta pentru ca ai si alte optiuni. Spre exemplu, impreuna cu prietenele, poti alege parcurile unde poti juca badminton, volei, backet, tenis.

 

Primul gand de dimineata

Trezeste-te in fiecare dimineata cu gandul de a face miscare. Chiar daca este nevoie sa te trezesti cu o jumatate de ora mai devreme decat de obicei este bine sa faci miscare de dimineata. Astfel, vei fi sigura ca activitatile din timpul zilei nu se vor suprapune peste programul de exercitii fizice. Urcatul scarilor si chiar alergatul prin zona in care locuiesti pot reprezenta o modalitate simpla de a face miscare.

plimbare_role.jpgsarit_coarda.jpgplimbare_bicicleta.jpg

 

Ceea ce trebuie retinut este faptul ca miscarea se face treptat. Schimbarea corpului si imbunatatirea conditiei fizice se va face in timp, dupa o perioada indelungata de sesiuni constante de sport.

Sportul regulat trebuie trecut pe lista de prioritati, asa cum sunt si o programare la un salon de infrumusetare sau cumparaturile de zi cu zi.

Asadar, un program de exercitii regulat inseamna sanatate si o stare de spirit imbunatatita. Sportul te ajuta sa te simti mai bine din toate punctele de vedere!

Nota obtinuta:
10 (3 voturi)
2738 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Alexandra-Andreevici Luni, 01 August 2011

Etichete pentru acest articol:

sport, exercitii, tonifiere, sanatate, motivatii, dieta, miscare, volei, tenis


S-ar putea sa va intereseze si:

Jocul denumit airsoft a fost dezvoltat in Japonia la inceputul anului 1960, unde acesul [..]
citeste si comenteaza
Poate asociezi trotineta cu joaca celor mici pe care ii vezi alergand cu pofta in [..]
citeste si comenteaza
Zilele acestea am vazut un reportaj despre bicicletele portabile si mi s-a parut de-a [..]
citeste si comenteaza
Echitatia este un sport traditional englezesc, care la inceput a fost caracteristic [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Lansat in Romania de la sfarsitul lunii ianuarie, “Viespea Verde” ruleaza si in prezenet in [..]
citeste si comenteaza
Va surade ideea unei vacante in care serviciile suplimentare, in general cele de alimentatie, sunt [..]
citeste si comenteaza
Fie iarna, fie vara, fusta creion ramane un must have pentru garderoba oricarei femei. Asemenea [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate