Nu ceda! Motiveaza-te sa faci sport

Cand vine vorba de miscare, sport, exercitii fizice, de cele mai multe ori, factorul care te trage inapoi este amanarea. Sa lasi totul de pe o zi pe alta sau sa promiti ca de la incepul saptamanii te vei apuca serios de sport reprezinta cele mai utilizate replici in aceasta privinta.

Daca vrei sa slabesti, sa-ti tonifiezi corpul sau sa ai o viata sanatoasa, ideal este, ca pe langa dieta, sa ai si un program de activitati fizice regulate.

Motivatiile de baza de a slabi si de a avea mai multa incredere in tine nu sunt suficiente pentru a incepe un program de exercitii fizice pe care sa nu il abandonezi dupa cateva zile. In plus, ai nevoie si de alte argumente pentru a face ceva pentru tine si pentru a te simti bine in pielea ta.

 

Sportul poate fi distractiv

A face miscare nu trebuie sa reprezinte o corvoada. Din contra, poate fi ceva disctractiv daca, spre exemplu, faci jogging alaturi de o prietena, mergeti cu rolele, sariti coarda, va plimbati cu bicicletele sau inotati la piscina. Prin urmare, orice activitate poate fi o scuza buna pentru a face sport.

 

Experimenteaza

Incearca fiecare sport si in acest fel nu te vei plictisi. Activitatea fizica trebuie sa fie diversificata pentru ca musculatura sa nu se obisnuiasca cu acelasi tip de exercitii. Totodata, este bine sa incerci diverse tipuri de sport pana cand vei gasi ceva care sa te atraga si care sa te faca sa iti doresti sa practici acel sport.

 

Alege locurile care iti plac

In cazul in care iti displace sa mergi la o sala de sport unde sa fii inconjurata de aparate de forta nu te da batuta pentru ca ai si alte optiuni. Spre exemplu, impreuna cu prietenele, poti alege parcurile unde poti juca badminton, volei, backet, tenis.

 

Primul gand de dimineata

Trezeste-te in fiecare dimineata cu gandul de a face miscare. Chiar daca este nevoie sa te trezesti cu o jumatate de ora mai devreme decat de obicei este bine sa faci miscare de dimineata. Astfel, vei fi sigura ca activitatile din timpul zilei nu se vor suprapune peste programul de exercitii fizice. Urcatul scarilor si chiar alergatul prin zona in care locuiesti pot reprezenta o modalitate simpla de a face miscare.

plimbare_role.jpgsarit_coarda.jpgplimbare_bicicleta.jpg

 

Ceea ce trebuie retinut este faptul ca miscarea se face treptat. Schimbarea corpului si imbunatatirea conditiei fizice se va face in timp, dupa o perioada indelungata de sesiuni constante de sport.

Sportul regulat trebuie trecut pe lista de prioritati, asa cum sunt si o programare la un salon de infrumusetare sau cumparaturile de zi cu zi.

Asadar, un program de exercitii regulat inseamna sanatate si o stare de spirit imbunatatita. Sportul te ajuta sa te simti mai bine din toate punctele de vedere!

Nota obtinuta:
10 (4 voturi)
2831 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Alexandra-Andreevici Luni, 01 August 2011

Etichete pentru acest articol:

sport, exercitii, tonifiere, sanatate, motivatii, dieta, miscare, volei, tenis


S-ar putea sa va intereseze si:

Deveanul Bogdan Juratoni legitimat la Dinamo a castigat finala la categoria mijlocie (75 [..]
citeste si comenteaza
Sportul este sanatos, toata lumea admite, insa foarte putini traiesc in concordanta cu [..]
citeste si comenteaza
Jocul denumit airsoft a fost dezvoltat in Japonia la inceputul anului 1960, unde acesul [..]
citeste si comenteaza
Plimbarea este o modalitate usoara de a ne intari oasele si muschii, de a arde calorii si [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Ati auzit sau probabil chiar ati incercat, de foarte multe ori, tot felul de tactici si tratamente [..]
citeste si comenteaza
Se stie ca toamna e vremea dovleacului. Dovleacul nu este doar un aliment foarte gustos, ci si un [..]
citeste si comenteaza
Ceaiul verde, la fel ca si ceaiul negru, este obtinut din planta Camelia Sinensis, diferenta dintre [..]
citeste si comenteaza
Editura Meteor Press a primit premiul special pentru cartile de dezvoltare personala, acordat in [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate