Cum slabim dupa sarbatorile de iarna?

 Au trecut sarbatorile de iarna si pe langa distractie si cadouri ne-am ales si cu cateva kilograme in plus. Nu am scapat tentatiei de a gusta din bucatele traditionale si acum suportam consecintele, vazand ca blugii preferati nu ne mai incap si ca faimosii “colacei” isi fac simtita prezenta prin orice bluza am incerca sa purtam.

Trebuie sa facem ceva pentru a scapa de starea de ingrasare atat de neplacuta. Multe femei incearca sa slabeasca prin numararea caloriilor. Priveste in jurul tau si vei vedea ca persoanele care se incapataneaza sa numere caloriile sunt cele care raman vesnic supraponderale. Regimul hipocaloric poate fi periculos pentru ca atrage dupa sine un dezechilibru alimentar.

Toate femeile care au urmat un astfel de regim stiu ca, in general, in prima perioada se obtin rezultate, dar ca nu ajung niciodata la o greutate stabila pentru ca organismul, din cauza frustrarii la care este supus, profita si isi face rezerve excesive la mesele urmatoare.

Pentru a obtine rezultate vizibile fara sa afectezi corpul trebuie sa:

  • mananci pe saturate fara restrictii cantitative si fara sa numeri caloriile;
  • mananci trei mese pe zi, la ore fixe si sa nu omiti niciodata o masa;
  • eviti sa rontai orice intre mese;
  • limitezi consumul de carne, unt, lactate integrale in favoarea grasimii de peste si a uleiului de masline;
  • eviti bauturile carbogazoase si dulciurile;
  • nu consumi mai mult de un pahar de vin pe zi;
  • mananci linistita, mestecand foarte bine inainte de a inghiti.

Iata un model al celor trei mese zilnice:

Micul dejun: cereale brute cu lapte degresat sau cu branza de vaci, fara grasime sau cu iaurt natural.

Pranzul cruditati sau supa, peste, carne de vita sau de pasare, garnitura, salata.

Cina: supa de legume, orez cu sos de rosii si carne de pui foarte slaba, iaurt slab cu marmelada.

Toate acestea trebuie combinate cu sportul. Exercitiul fizic este o forma de regenerare permanenta care ajuta in lupta contra imbatranirii, ameliorand functiile cardiace si pulmonare.

Ambitia, determinarea si dorinta de a fi mereu frumoasa si admirata pastreaza un corp frumos si sanatos.

 Loredana Fîntînă

Nota obtinuta:
9 (8 voturi)
3378 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: FemeiaStie Sâmbătă, 09 Ianuarie 2010

Etichete pentru acest articol:

slabire, regim, mic dejun, pranz, cina


S-ar putea sa va intereseze si:

„Nimic nu va fi atat de benefic pentru sanatatea oamenilor si nu ne va mari sansele de [..]
citeste si comenteaza
Un fizic de invidiat este target-ul multora dintre noi, iar pentru a-l obtine, suntem [..]
citeste si comenteaza
Cu totii ne dorim sa avem un trup zvelt, de ividiat. Insa, nu intotdeauna acest lucru [..]
citeste si comenteaza
Toata lumea este constienta de faptul ca pentru o viata sanatoasa este recomandata cat [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Internetul, un paradox al dezvoltarii si al binelui. Cateva vorbe de duh ale parintelui Bartolomeu [..]
citeste si comenteaza
Cerul i se parea straniu, cu stelele curgand impreuna cu timpul. Doar luna schimonosita de [..]
citeste si comenteaza
Corsetul a luat nastere acum 3000 de ani, atunci cand femeile din Creta purtau un vesmant care [..]
citeste si comenteaza
Cate dintre noi nu am visat macar o data la ziua nuntii sau la locul in care ne vom petrece luna de [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate