Metode de ingrijire pentru o piele sanatoasa (II)

piele-sanatoasa

Asa cum  ati citit in prima parte a articolului, voi continua cu sfaturi pentru o piele sanatoasa, de data aceasta prin ceea ce mancam.

 

 

Frumusete din interior

Ceea ce mancam spune multe despre noi. Obiceiurile noastre alimentare se reflecta in primul rand in sanatatea pielii noastre. Elasticitatea, stralucirea, finetea se obtin cu o dieta bogata in vitamine.

Pe langa rolul lor la nivelul pielii, fructele si legumele au un rol important la nivelul intregului organism, ajutandu-ne sa ne pastram sanatatea atat in interior, cat si in exterior.consum-dieta-mar.jpg

Si nu sunt deloc putine! Mere, pere, struguri, prune, varza sau morcovi, toate acestea  sunt surse inepuizabile de vitamine.

Merele sunt bogate in saruri minerale si vitamine (A, B1, C), iar consumate sub forma de suc actioneaza la nivelul aparatului digestiv. Sucul este indicat in cazuri de obezitate, gastrita sau insomnii.

Perele contin acizi, saruri minerale si vitamine (A, B1, B2, C) si sunt recomandate in cazuri de anemie, surmenaj sau reumatism.

Strugurii, bogati in magneziu si fier sunt cei mai potriviti in afectiunile pielii.

Prunele, o sursa importanta de potasiu si vitamine (A si E), pot fi folosite sub forma de suc de catre persoanele cu tenul gras, ca si masca astrigenta (se aplica pe tenul curat cu ajutorul unei pensule groase si se lasa sa actioneze timp de 20 de minute, dupa care se indeparteaza cu apa calduta).

Varza contine coenzima Q10, un puternic antioxidant, extrem de intalnit in cremele anti-rid din industria cosmetica.

Morcovii contin pe langa calciu, fosfor si magneziu, si pretioasa vitamina A, care contribuie din plin la stralucirea pielii noastre.

consum-apa.jpgSi apa are un rol extrem de important in hidratarea corpului. Cei 2 litri de apa care trebuiesc consumati zilnic, sunt esentiali in obtinerea unui ten de invidiat si a unui corp fin si catifelat.

O scurta recapitulare

Pentru cu corp frumos si sanatos trebuie sa imbini frumusetea exterioara cu cea interioare. Nu uita de gomajul saptamanal si de mastile hidratante, de cremele nutritive aplicate dimineata si seara, de balsamul de buze si produsele cu factor de protectie. La acestea se adauga gustarile bogate in vitamine si cei 2 litri de apa care nu trebuie sa lipseasca din meniul tau zilnic.

 

Nota obtinuta:
0 (0 voturi)
2238 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Alexandra-Lupsa Marţi, 18 Ianuarie 2011

Etichete pentru acest articol:

ingrijirea-pielii, alimentatie-corecta, vitamine, legume, fructe, aparat-digestiv, gastrita, anemie, reumatism, afectiuni-ale-pielii, ten-gras, coenzima-q10, antioxidanti, anti-rid, hidratare


S-ar putea sa va intereseze si:

Multe dintre noi nu mai putem de fericire cand vremea buna soseste, iar primul gand care [..]
citeste si comenteaza
Parca ieri eram la inceput de an, parca ieri… Acum, iate-ne ajunsi in luna februarie, [..]
citeste si comenteaza
Vergeturile, alaturi de celulita reprezinta cosmarul femeilor de toate varstele. Daca de [..]
citeste si comenteaza
Sapunurile Galador, in marea lor majoritate, contin numai arome naturale, mai mult sau [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Partea frumoasa a vietii de student se contureaza in afara amfiteatrului, alaturi de prieteni si [..]
citeste si comenteaza
Lipsa de energie a devenit o obisnuinta pentru fiecare dintre noi. Sa ne mai miram ca, uneori, ne [..]
citeste si comenteaza
Cum vara a trecut de mult, iar soarele si-a demonstrat puterea absoluta in fata noastra cu cele 40 [..]
citeste si comenteaza
Asa cum ati citit in prima parte a articolului, voi continua cu sfaturi pentru o piele sanatoasa, [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate