Metode de ingrijire pentru o piele sanatoasa (II)

Asa cum  ati citit in prima parte a articolului, voi continua cu sfaturi pentru o piele sanatoasa, de data aceasta prin ceea ce mancam.

 

 

Frumusete din interior

Ceea ce mancam spune multe despre noi. Obiceiurile noastre alimentare se reflecta in primul rand in sanatatea pielii noastre. Elasticitatea, stralucirea, finetea se obtin cu o dieta bogata in vitamine.

Pe langa rolul lor la nivelul pielii, fructele si legumele au un rol important la nivelul intregului organism, ajutandu-ne sa ne pastram sanatatea atat in interior, cat si in exterior.consum-dieta-mar.jpg

Si nu sunt deloc putine! Mere, pere, struguri, prune, varza sau morcovi, toate acestea  sunt surse inepuizabile de vitamine.

Merele sunt bogate in saruri minerale si vitamine (A, B1, C), iar consumate sub forma de suc actioneaza la nivelul aparatului digestiv. Sucul este indicat in cazuri de obezitate, gastrita sau insomnii.

Perele contin acizi, saruri minerale si vitamine (A, B1, B2, C) si sunt recomandate in cazuri de anemie, surmenaj sau reumatism.

Strugurii, bogati in magneziu si fier sunt cei mai potriviti in afectiunile pielii.

Prunele, o sursa importanta de potasiu si vitamine (A si E), pot fi folosite sub forma de suc de catre persoanele cu tenul gras, ca si masca astrigenta (se aplica pe tenul curat cu ajutorul unei pensule groase si se lasa sa actioneze timp de 20 de minute, dupa care se indeparteaza cu apa calduta).

Varza contine coenzima Q10, un puternic antioxidant, extrem de intalnit in cremele anti-rid din industria cosmetica.

Morcovii contin pe langa calciu, fosfor si magneziu, si pretioasa vitamina A, care contribuie din plin la stralucirea pielii noastre.

consum-apa.jpgSi apa are un rol extrem de important in hidratarea corpului. Cei 2 litri de apa care trebuiesc consumati zilnic, sunt esentiali in obtinerea unui ten de invidiat si a unui corp fin si catifelat.

O scurta recapitulare

Pentru cu corp frumos si sanatos trebuie sa imbini frumusetea exterioara cu cea interioare. Nu uita de gomajul saptamanal si de mastile hidratante, de cremele nutritive aplicate dimineata si seara, de balsamul de buze si produsele cu factor de protectie. La acestea se adauga gustarile bogate in vitamine si cei 2 litri de apa care nu trebuie sa lipseasca din meniul tau zilnic.

 

Nota obtinuta:
0 (0 voturi)
2630 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Alexandra-Lupsa Marţi, 18 Ianuarie 2011

Etichete pentru acest articol:

ingrijirea-pielii, alimentatie-corecta, vitamine, legume, fructe, aparat-digestiv, gastrita, anemie, reumatism, afectiuni-ale-pielii, ten-gras, coenzima-q10, antioxidanti, anti-rid, hidratare


S-ar putea sa va intereseze si:

Vergeturile, alaturi de celulita reprezinta cosmarul femeilor de toate varstele. Daca de [..]
citeste si comenteaza
In conditiile in care organismul nostru absoarbe aproape 60% din continutul cremelor, [..]
citeste si comenteaza
Vara deja si-a intrat in drepturi, de-abia astepti sa imbraci rochiile tale preferate si [..]
citeste si comenteaza
Ingrijirea corpului este la fel de importanta precum cele 3 mese ale zilei sau cele 8 ore [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Ca si silueta, parul are nevoie de o "dieta" echilibrata. Afla ce trebuie sa incluzi in [..]
citeste si comenteaza
Lipsa de energie a devenit o obisnuinta pentru fiecare dintre noi. Sa ne mai miram ca, uneori, ne [..]
citeste si comenteaza
Informatiile despre etapele machiajului, asa cum au inceput in primul articol din aceasta serie, le [..]
citeste si comenteaza
Varza "ascunde" printre frunzele sale, nebanuite calitati terapeutice, putand fi folosita [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate