Remedii naturale impotriva insomniei

In timpul somnului, creierul proceseaza si filtreaza informatia adunata in timpul zilei, corpul intrand in acest timp, intr-o stare accelerata de regenerare si totodata relaxare.

Insomnia poate fi rezultatul mai multor factori, cum ar fi: stresul, o dieta nesanatoasa, o deficienta de minerale, si, bineinteles, un stil de viata nesanatos.

Cea mai la indemana metoda pentru a scapa de insomnii este somniferul, dar cum administrarea unor astfel de medicamente pot crea dependenta si chiar afectiuni neurologice grave, va prezentam cateva metode simple si naturale care te pot ajuta impotriva tulburarilor de somn.

O baie calda este cea mai placuta metoda prin care te poti relaxa, ca mai apoi sa ai un somn odihnitor. Pentru o si mai mare eficienta, adauga in apa si saruri de baie, care pe langa relaxare, te vor ajuta sa elimini si toxinele din corp.

Masajul, in special a tamplelor si a spatelui, facut cu miscari lente, dar dure, iti va elimina tensiunea din muschi, si, astfel, vei putea dormi ca un bebelus.

Culca-te la aceeasi ora, in fiecare zi. Deoarece corpului ii place rutina, sa stie ca se va odihni sau trezi in fiecare zi, la aceeasi ora, fixeaza-ti o ora de culcare pe care sa o respecti zilnic.

Bea un pahar de lapte caldut, ceai de tei, musetel sau sunatoare cu un sfert de ora inainte de a merge la culcare, pentru a-ti destinde sistemul nervos.

Nu dormi langa aparate electrice. Aparatele care raman permanent in priza, televizorul sau calculatorul trebuie sa stea cat mai departe de pat, iar telefonul mobil nu trebuie tinut pe noptiera. Aceste aparate au campuri electromagnetice care iti pot afecta somnul.

Evita bauturile bogate in cofeina. Daca nu poti renunta la cafea sau bauturi carbogazoase ce contin cofeina, incearca sa le consumi cu cel putin patru ore inainte de culcare.

Mierea adaugata in ceai sau consumata ca atare stimuleaza somnul.

Valeriana este considerata planta cu cel mai puternic efect sedativ. Fierbe o lingurita de radacina maruntita de valeriana in 250 ml de apa, timp de 10 minute. Strecori bine decoctul si il bei cu o jumatate de ora inainte de culcare.

Tinctura de lavanda administrata cate 10- 20 de picaturi de doua-trei ori pe zi, intre mese. Poti folosi tinctura de lavanda si pentru masarea tamplelor.

Remediu din banana si scortisoara. Fierbe 500 ml apa, adauga banana feliata, fierbe amestecul timp de 10 minute, apoi strecoara-l si presara un varf de cuti de scortisoara. Pe langa faptul ca iti imbunatateste semnificativ calitatea somnului, acest amestec are numeroase beneficii pentru sanatate, unul dintre ele fiind combaterea problemelor digestive datorita scortisoarei.

Nota obtinuta:
10 (5 voturi)
1044 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Catalina-Tudorache Vineri, 08 Ianuarie 2016

Etichete pentru acest articol:

remedii naturiste insomnii, remedii insomnie, tratament insomnie


S-ar putea sa va intereseze si:

Tratamentele naturiste au castigat tot mai mult teren pe piata sanatatii si aceasta [..]
citeste si comenteaza
Bitterul suedez este un produs natural obtinut din pretioase si cunoscute plante [..]
citeste si comenteaza
Suplimentele alimentare sunt de mare ajutor pentru sanatatea si starea noastra de bine. [..]
citeste si comenteaza
„Simteam ca intreg trupul imi arde, ca nu mai am aer, ca in momentul urmator o sa [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

De cele mai multe ori sarbatorile vin la pachet si cu o lipsa acuta de energie. Cum revenim la [..]
citeste si comenteaza
Insomnia este o problema ce afecteaza aproximativ 30% din populatia globala. Netratata, insomnia [..]
citeste si comenteaza
Sanatatea este un subiect care intotdeauna a fost inconjurat de mituri si pareri, de cele mai multe [..]
citeste si comenteaza
Noaptea de Revelion are multe superstitii, toate menite sa ne aduca prosperitate si noroc in noul [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate