Dominique Mandonnaud – reinventatorul shop-ului de frumusete
Dominique Mandonnaud sau cel care a revolutionat frumusetea. Vinde vise si unele foarte frumoase. Reda zambete. Intareste increderea in sine. Un nume important pentru o industrie fara de care sunt, absolut sigura, ca nu am putea trai.
Ce ii datoram lui Mandonnaud?
Cu ceva timp in urma, Dominique Mandonnaud a relansat frumusetea. A adus relatia vanzator-client la un alt nivel, un nivel care i-a influentat pe multi. A renuntat la banala tejghea care nu ii conferea clientului libertate. S-a creat un spatiu liber si mare in care clientul se putea plimba in voie. Putea admira, putea testa, putea simti pe propria-i piele efectele vizate. A renuntat la catalogarea de vanzator. Asistentii de magazin sunt acolo pentru a sfatui, pentru a vinde frumusete. A renuntat la usi. La barierele ce nu starneau curiozitatea. La frica clientilor de a fi tratati rau. A creat rujuri pentru fiecare zi a anului, pentru ca fiecare femeie sa se deosebeasca, sa se simta speciala. La deschiderea din Franta, lumea a remarcat lipsa portilor, covorul rosu care te ghida spre interior, magazinul pozitionat stradal, serviciile de calitate si oferta bogata de produse din magazinele Shop 8. In 1993, Dominique Mandonnaud a schimbat numele Shop 8 in Sephora, nume ce poate fii pronuntat in orice limba si este mult mai reprezentativ pentru partea feminina. Sigla magazinului seamana cu o silueta de dama, in care putem regasi gingasia, finetea,in perfecta armonie.
Despre un brand de renume international: Sephora
In prezent Sephora numara magazine in toata lumea. Este lider mondial pentru distributia produselor de lux. In Romania are 20 de magazine, cu un design simplu si culori care nu isi pierd importanta niciodata. Culori care le pun pe celelalte in valoare. Teme prezente in magazin, fetele calde si zambitoare care iti acorda timpul necesar de acomodare, pentru a te seduce ulterior cu oferte, sfaturi sugestive si certitudinea ca alegerea facuta a fost una perfecta. Lucruri ce au dat o alta altura magazinului. Sunt profesionisti pentru ca stiu ca tu esti piesa importanta de acolo. Sunt curajosi pentru ca adopta brand-uri noi, exclusive, pentru ca promoveaza tendinte cu care publicul nu este obisnuit. Sunt excelenti prin impecabilitatea de care dau dovada. Sunt emotionanti pentru ca stiu a te face sa revii si liberi prin modul in care te abordeaza. Sephora reprezinta lux, reprezinta o echipa grozava care sta in spate si coordoneaza ceea ce fiecare dintre noi simte atunci cand patrunde in universul sau. Idei care au revolutionat o industrie de care profitam din plin.
Un gest frumos ar fii acela de multumire. Niciodata geniile nu sunt apreciate in timpul vietii. Primesc laude numai atunci cand nu le pot auzi. Fara Mandonnaud, frumusetea nu ar fi ajuns aici. Fara el fetele clientelor sale nu ar fi aratat asa. Comunicarea dintre vanzator si client s-ar fi rezumat la un banal dialog. Frumusetea nu s-ar fii miscat, pentru ca , in final, Sephora reprezinta frumusetea in miscare. Fie prin cele ce ii poarta urmele, fie prin tendintele ce au influentat brand-urile rivale.
Postat de: Raluca-Costea Vineri, 12 Noiembrie 2010
sephora, branduri-de-renume, recunoastere-internationala, cosmetice-profesionale
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- Transformarea pielii cu retinal: ingredientul de 10 ori mai puternic decat retinolul
- Top 5 motive pentru care anvelopele de vara Barum sunt o alegere excelenta
- Cum sa-ti rambursezi creditul mai rapid: strategii eficiente
- Ce sa porti la o conferinta de afaceri: idei de tinute office chic
- Costul fatetelor dentare: cum poti sa iti planifici financiar pentru un zambet perfect?