Cum te ajuta social media in organizarea nuntii tale?
Iata ca a venit momentul sa incepi pregatirea nuntii tale. Ai hotarat sa apelezi la un organizator de nunti sau ai luat “problema” in propriile maini dibace? Indiferent de raspuns numarul de liste, programari si calendare pline de insemnari care te ajuta sa tii evidenta activitatilor este impresionant. Si totusi…ai vorbit cu fotograful?
Sa iti spun un secret: internetul este prietenul tau cel mai bun atunci cand vine vorba de organizarea unui eveniment, adica organizarea nuntii tale.
Poate nu ai privit niciodata o platforma de social media ca un mediu eficient de organizare a unui eveniment, dar trebuie sa stii ca exista multe site-uri si instrumente online care fac gestionarea unei nunti o simpla joaca de copii.
Bugetul, lista de cumparaturi, lista de invitati, posibilii colaboratori, planificarea eficienta a intalnirilor cu furnizorii, targurile dedicate nuntilor si numeroase alte detalii pot fi stocate cu usurinta in mediul online, pentru a fi accesate si editate de catre persoanele implicate direct in organizarea petrecerii de nunta, precum mirele sau organizatorul de nunti.
Am selectat pentru tine 5 dintre cele mai utile platforme online de social media si partajare de fisiere:
► Trello (click aici) este o retea online pentru partajare si gestionare de fisiere. Cu alte cuvinte, aceasta platforma online gratuita te ajuta sa structurezi foarte precis toate activitatile. Folosind Trello vei sti exact cine, ce are de facut, daca a facut sau cat mai dureaza pana cand va termina o anume sarcina. Activitatile deja indeplinite pot fi bifate ca fiind executate. Fiind vorba despre o platforma online, este usor sa tii legatura cu toti oamenii implicati in organizarea nuntii tale in timp real. De exemplu, poti face o sedinta-fulger in timpul pauzei de masa cu logodnicul si cu organizatorul de nunti pentru a-I anunta ca ai vorbit deja cu florarul.
► Google Docs (Drive) iti permite sa imparti fisiere cu persoane aflate la distanta. Astfel, poti rezolva activitati importante legate de organizarea nuntii tale in drum spre birou, sau in timpul pauzei de cafea. Cam la ce ar putea sa te ajute? Sa zicem ca persoana care te asista in organizarea nuntii a facut o lista de invitati, iar tu si logodnicul tau trebuie sa o verificati si sa faceti modificarile necesare. Nimic mai simplu! Imediat ce documentul in cauza este incarcat in Google Docs si impartit (share) catre personele vizate, poti face modificarile pe loc, acestea fiind vizibile de catre toti cei implicati.
► Pinterest este un site de socializare axat pe componenta vizuala. Functioneaza asemanator unui panou traditional, pe care il umpli cu poze, citate sau diverse linkuri care iti sunt folositoare sau iti plac. In contextul organizarii unei nunti, Pinterest poate fi folosit ca o sursa de inspiratie in materie de moda si stil. Atunci cand gasesti un model de rochie de mireasa care iti place, cu un singur click pe butonul “Pin it”(integrat de majoritatea siteurile respectabile), poti pastra imaginea pe panoul tau virtual si o poti arata designerului sau consilierei de stil de magazinul de rochii. Informatiile din mediul virtual pot fi accesate din orice moment de pe telefonul mobil – grozav mod de a-I arata stylistului ce coafura iti doresti.
► LinkedIn este o retea de socializare axata pe mediul profesional. Atat in timpul organizarii nuntii, cat si dupa eveniment, LinkedIn te ajuta sa tii legatura cu furnizorii si multitudinea de persoane pe care le-ai cunoscut in procesul dureros de frumos al organizarii propriei nunti. Cel mai important aspect al acestui site sunt referintele. Da, ai vazut bine – referintele! Atunci cand cauti un fotograf, de exemplu, ii poti accesa profilul de LinkedIn si poti vedea ce referinte are. Daca exista clienti multumiti de serviciile oferite de o anume persoana sau firma, sunt sanse mari ca si tu sa fii multumita de serviciile respectivului.
► Facebook si Twitter. Nu puteau lipsi tocmai “gigantii” social media, nu? Ambele siteuri te pot ajuta sa iti faci o idee despre invitatii tai, mai precis despre parerilor lor referitoare la muzica pe care ai ales-o, la tematica, poti crea sondaje, etc. De asemenea, poti trimite invitatii la nunta ta si in mediul virtual pentru a-ti face o idee cati dintre posibilii oaspeti pot ajunge la eveniment. Desigur, nu te baza doar pe confirmarea virtuala, este obligatorie trimiterea unei invitatii fizice si primirea unui raspuns concret. Exista si reversul medaliei! Gandeste-te de doua ori inainte de a face orice anunt legat de nunta/ logodna/ petrecerea burlacitelor pe contul tau de social media – il pot vedea si persoane…nedorite.
Tehnologia te ajuta foarte mult in organizarea unui eveniment de amploare, precum nunta, dar nu uita ca tu ramai organizatorul, fiind persoana care va lua majoritatea deciziilor (daca nu se implica si partenerul tau). Trebuie sa fii pregatita sa faci fata situatiilor neprevazute care apar si este indicat sa ai in vedere o “marja de siguranta”, pentru gestionarea situatiilor de criza.
Si nu uita sa iti notezi in agenda virtuala o sedinta de masaj cu o zi inaintea nuntii.
Postat de: Simona Vineri, 12 Aprilie 2013
retele de socializare, pinterest, linkedin, facebook, google docs, trello
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- Creeaza o ambianta Zen intr-un Sushi Bar: idei de amenajare si decor
- Ergoterapia si Parkinson: Cum sa imbunatatesti calitatea vietii prin activitati zilnice
- Microfoanele lavaliera vs. microfoanele shotgun: care este mai potrivit pentru podcast?
- Stilouri Pelikan: ce sa alegi pentru copilul tau?
- De ce sa alegi produse de carmangerie provenite de la ferme certificate?