Atmosfera la locul de munca
V-ati gandit vreodata ca aproape cea mai mare parte din viata o petrecem la serviciu, sau mergand ori venind de acolo?
Marturisire personala
Lucrez de 7 ani, am fost destul de tanara cand am inceput aceasta frumoasa activitate, la inceput nu intelegeam de ce trebuie sa las bancile scolii pentru un program mai sever si oameni noi care mereu mi se pareau prea maturi in comparatie cu mine, insa ma bucur ca de-a lungul timpului am invatat foarte multe lucruri, atat despre munca propriu zisa cat si despre oameni si comportamentul lor. E interesant cat de diferit poate fi o persoana la locul de munca sau infara lui. M-am intrebat mereu “de ce?”
Pentru ce este aceasta diferenta? Insa cu timpul am inteles, fiecare individ este diferit si incearca sa aduca in prim plan acest lucru, fie prin defecte sau prin realizari.
Profiluri de colegi
Uitati-va bine prin jur la serviciu, mereu va fi un Arogant, persoana care se crede cel mai destept desi este departe de a fi, care crede ca el a descoperit ceva fantastic si va fi urmatorul cu premiul Nobel.
Veti gasi mereu Glumetul care in fiecare dimineata va fura un zambet cu una din bancurile lui.
Bineinteles nu poate lipsi nici Preferata sefului, despre care inca nu ne-am dat seama ce lucreaza mai exact, dar are un salariu mult mai bun ca restul, desi poarta doar fustite si camasi mult prea mulate.
De asemenea va fi si Harnicul, persoana care toata ziua lucreaza si doreste mereu ore suplimentare. Despre care ne intrebam mereu unde isi tine ascunse bateriile Duracell.
La polul opus gasim Lenesul, caruia i-am putea gasi multe alte adjective, insa nu are rost, vedem doar ca se plimba si povesteste toata ziua, si culmea cu seful se intelege perfect si incearca sa il complimenteze permanent.
Cu siguranta nu putem uita Simpaticul acela de la IT care are acel “nu stim ce”, dar mereu intoarcem privirea dupa el.
Zi de zi, intalnim persoane noi, cu diferite personalitati, care, ne ajuta sa invatam, dar si sa ne dezvoltam multe perspective. Poate ar fi plictisitor daca toate aceste “personaje” nu ar face parte din viata noastra.
Avem colegi cu care ne place sa povestim, care simtim ca ne inteleg perfect si pe de alta parte sunt cei care se simt mereu marginalizati. De aceea atmosfera o vom crea noi, prin comportamentul in adaptarea la situatiile ivite in diferite momente, sau intelegerea fata de colegi.
Am inteles ca cel mai bine este sa acceptam lumea asa cum este ea, chiar daca incercam nu o putem schimba, asa ca mai bine sa ne simtim bine in pielea noastra si mergem zambind si mereu cu o atitudine pozitiva la servici.
Un articol de: Teodora Gheorghe
Postat de: Redactor-Colaborator Joi, 03 Mai 2012
joburi, locuri de munca, colegi de serviciu
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- Creeaza o ambianta Zen intr-un Sushi Bar: idei de amenajare si decor
- Ergoterapia si Parkinson: Cum sa imbunatatesti calitatea vietii prin activitati zilnice
- Microfoanele lavaliera vs. microfoanele shotgun: care este mai potrivit pentru podcast?
- Stilouri Pelikan: ce sa alegi pentru copilul tau?
- De ce sa alegi produse de carmangerie provenite de la ferme certificate?