Miscare in anotimpul rece. Sporturi ce se pot practica iarna

la_inot

Au trecut sarbatorile de iarna, a trecut vacanta, iar noi trebuie sa reintram in program. In aceasta perioada, cu totii am redus exercitiile fizice si am lasat loc odihnei in fata televizorului, pe fotoliu sau pe scaun, in fata calculatorului. Miscarea trebuie sa revina in viata noastra.

Ce daca este iarna? 

Afara vremea pare mai mult spre toamna, deci ar trebui sa profitam de zile cu miscare in aer liber.  Detinem role,  skateboard sau bicicleta? Sa le folosim cu incredere. Plimbarile cu bicicleta se pot face inca, uneori chiar plimbari in pas alert, scurte sesiuni de alergare. Daca nu se poate, activitatile in aer liber pot lasa loc activitatilor in sali.

 

Activitatea fizica nu trebuie intrerupta, indiferent de anotimp!

Iarna ne putem mentine un tonus muscular bun prin activitati sportive ce se pot desfasura impreuna cu intreaga  familie. Exercitii fizice in casa, cu mic cu mare, unu - doi, unu – doi, dam din maini si indoim genunchii.

 

Daca este zapada, distractia este asigurata pentru intreaga familie. Cu fular si manusi, de la mic la mare iesim la o “bulgareala” pe cinste. Aerul curat si miscarea, veselia si buna dispozitie ne vor incarca de energie. Ce sa mai spunem de caloriile arse.

 

Patinajul este agreat atat de catre adulti, cat si de catre copii. Se poate face in interior sau la exterior, in spatii amenajate. Activitatea fizica ne ajuta sa ne mentinem in forma, dar ne scapa si de depresia instalata in sezonul rece.

 

Lectiile de dans sunt distractive, ne ajuta sa invatam pasi de dans, ritmuri noi, dar facem si miscare. Transpiram, eliminam toxinele, ardem caloriile pentru o sanatate fizica si mentala de invidiat.

 

Fitness-ul poate fi practicat in sali, indiferent de anotimp. Cu acest program ne mentinem sau ne imbunatatim sanatatea; ne tonifiem mulsculatura; reusim sa scadem in kilograme si vom avea o conditie fizica mai buna.

 

Inotul este un sport relaxant. Copii, adulti, persoane in varsta pot, cu usurinta, practica inotul. In apa chiar si persoanele cu probleme pot efectua  exercitii fizice.

 

Miscare, miscare, miscare!

Nota obtinuta:
9.2 (11 voturi)
1080 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: DanielaVoicu Vineri, 10 Ianuarie 2014

Etichete pentru acest articol:

sporturi, fitness adulti, inot adulti, beneficii inot


S-ar putea sa va intereseze si:

Se spune ca sanatatea trebuie sa fie pe primul loc. Se pare acest adevar nu este [..]
citeste si comenteaza
Te-ai gandit mereu ca pentru tine lupta cu kiligramele e pierduta din start pentru ca [..]
citeste si comenteaza
Cel mai usor mod de a avea grija de noi este sa acordam mai multa atentie stilului nostru [..]
citeste si comenteaza
N-am avut niciodata probleme serioase cu greutatea, insa n-am avut nici conformatia [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Cartile sunt felul oamenilor de a avea aripi ca ingerii. (Andrei Plesu) [..]
citeste si comenteaza
Iulian Talianu este poetul despre care Alex. Stefanescu a spus ca “ scrie o poezie poetica, asa [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate