Miscare in anotimpul rece. Sporturi ce se pot practica iarna

la_inot

Au trecut sarbatorile de iarna, a trecut vacanta, iar noi trebuie sa reintram in program. In aceasta perioada, cu totii am redus exercitiile fizice si am lasat loc odihnei in fata televizorului, pe fotoliu sau pe scaun, in fata calculatorului. Miscarea trebuie sa revina in viata noastra.

Ce daca este iarna? 

Afara vremea pare mai mult spre toamna, deci ar trebui sa profitam de zile cu miscare in aer liber.  Detinem role,  skateboard sau bicicleta? Sa le folosim cu incredere. Plimbarile cu bicicleta se pot face inca, uneori chiar plimbari in pas alert, scurte sesiuni de alergare. Daca nu se poate, activitatile in aer liber pot lasa loc activitatilor in sali.

 

Activitatea fizica nu trebuie intrerupta, indiferent de anotimp!

Iarna ne putem mentine un tonus muscular bun prin activitati sportive ce se pot desfasura impreuna cu intreaga  familie. Exercitii fizice in casa, cu mic cu mare, unu - doi, unu – doi, dam din maini si indoim genunchii.

 

Daca este zapada, distractia este asigurata pentru intreaga familie. Cu fular si manusi, de la mic la mare iesim la o “bulgareala” pe cinste. Aerul curat si miscarea, veselia si buna dispozitie ne vor incarca de energie. Ce sa mai spunem de caloriile arse.

 

Patinajul este agreat atat de catre adulti, cat si de catre copii. Se poate face in interior sau la exterior, in spatii amenajate. Activitatea fizica ne ajuta sa ne mentinem in forma, dar ne scapa si de depresia instalata in sezonul rece.

 

Lectiile de dans sunt distractive, ne ajuta sa invatam pasi de dans, ritmuri noi, dar facem si miscare. Transpiram, eliminam toxinele, ardem caloriile pentru o sanatate fizica si mentala de invidiat.

 

Fitness-ul poate fi practicat in sali, indiferent de anotimp. Cu acest program ne mentinem sau ne imbunatatim sanatatea; ne tonifiem mulsculatura; reusim sa scadem in kilograme si vom avea o conditie fizica mai buna.

 

Inotul este un sport relaxant. Copii, adulti, persoane in varsta pot, cu usurinta, practica inotul. In apa chiar si persoanele cu probleme pot efectua  exercitii fizice.

 

Miscare, miscare, miscare!

Nota obtinuta:
10 (10 voturi)
1012 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: DanielaVoicu Vineri, 10 Ianuarie 2014

Etichete pentru acest articol:

sporturi, fitness adulti, inot adulti, beneficii inot


S-ar putea sa va intereseze si:

Multe femei daca se ingrasa cu cateva kilograme, deja incearca sa slabeasca prin diferite [..]
citeste si comenteaza
O vorba veche spune: “Micul dejun mananca-l singur, pranzul imparte-l cu prietenii, iar [..]
citeste si comenteaza
Micul dejun iti face probleme? Te gandesti ce retete pentru micul dejun sa mai [..]
citeste si comenteaza
A mai ramas putin timp pana la Craciun, mai putin de o luna. Voi tineti post?! Pentru [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Rabindranath Tagore a fost poet, gramaturg, filozof indian. In anul 1913 a fost primul scriitor din [..]
citeste si comenteaza
Totul despre mame sau, mai bine spus, despre parinti. Despre parintii ambitiosi! Un copil este o [..]
citeste si comenteaza
Talent, Imaginatie, Creatie - Revista de Povestiri [..]
citeste si comenteaza
Lumea ireala a cartilor este lumea ideala a unora dintre noi. “O carte bine scrisa este asemeni [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate