Optimizare pentru bloggeri

Optimizare_la_toti_bloggerii

Astazi mi-am descarcat de pe platforma Blogger de la Google “Ghidul incepatorului in optimizarea pentru motoarele de cautare".

Fiindca nu sta in firea si caracterul meu sa pastrez doar pentru mine, m-am gandit ca ar fi frumos sa impartasesc si cu dumneavoastra din experienta mea de blogger si sa incercam sa deslusim impreuna care sunt pasii de urmat pentru ca Google sa ne iubeasca si sa avem un blog/ site cu Page Rank mare care sa fie pe primele pozitii in rezultatele returnate de catre motoarele de cautare. Asa ca haideti sa descoperim impreuna ce si cum stau lucrurile cu optimizarea si care sunt pasii corecti:

Continutul este cel mai penalizat de catre Google atunci cand este copiat de pe alte site-uri si este recomandabil sa fie cat mai mult, la subiect si cat mai coerent;

Etichetele bineinteles ca o eticheta bine aleasa face cat 10 postari calitative, insa acestea nu trebuie sa fie “fortate”, adica sa nu pui pentru fiecare fraza cate o eticheta (cuvant cheie);

Titlul trebuie sa fie cat mai scurt si sa redea cu o cat mai mare acuratete ceea ce postarea vrea sa exprime, se va prefera un titlu gen “Ceas Orex 1988”, in loc de unul genul ”Ceasul Orex cu 17 rubine din anul 1988”;

Frecventa incearca sa pastrezi o frecventa cu care realizezi postarile pe blogul tau, fiindca nu este recomandabil sa faci 25 de postari intr-o saptamana si 3 luni sa nu mai postezi nimic;

Navigabilitatea fa-ti blogul usor de navigat, chiar daca sunt atractive si uneori folositoare widget-urile in exces pot ingreuna navigarea pe blogul dumneavoastra si indeparta astfel vizitatorii;

Tematica pastreaza intotdeauna tematica blogului, chiar daca ti se pare un subiect in voga, nu te apuca sa postezi despre topirea calotei artice pe un blog despre informatica;

Unicitatea chiar daca o postare anterioara a avut mare succes incearca sa nu mai realizezi o alta cu subiect asemanator, vei reusi sa ai doar doua postari aproape identice;

Interactivitatea incearca sa raspunzi cat mai des si cat mai repede cititorilor blogului tau, acestia se vor simti “bagati in seama” si vor reveni pe blogul dumneavoastra;

Bineinteles ca Google a elaborat un document stufos si amplu, pentru a evita orice confuzie sau interpretare tendentioasa a termenilor ce conditioneaza o activitate de blogger de calitate, insa nu dorim transformarea prezentului articol intr-o traducere, dar autorul acestui material isi ia angajamentul ca va reveni cu un nou articol despre ceea ce aveti de facut ca motoarele de cautare “sa va iubeasca” blogul!

Nota obtinuta:
9.9 (16 voturi)
883 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Robert-Codescu Vineri, 04 Aprilie 2014

Etichete pentru acest articol:

optimizare google, seo, optimizare motoare de cautare



S-ar putea sa va intereseze si:

Exact, prin titlul acestui scurt articol se doreste abordarea unei teme care-i preocupa [..]
citeste si comenteaza
Seria inventiilor tehnologice de comunicare continua cu telefonul si multitudinea de [..]
citeste si comenteaza
Cu toatele ne dorim sa aratam mereu ca scoase din cutie si pentru asta cautam inspiratie [..]
citeste si comenteaza
Cine nu a auzit de eBay?! eBay, cea mai mare platforma de e-commerce din lume, mai precis [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Amplasat in plin centrul orasului Sibiu si construit initial ca legatura intre Piata Mica si Piata [..]
citeste si comenteaza
Pe langa bucuria aparitiei celor doua articole ale mele pe domeniul Casa & Gradina a mai aparut [..]
citeste si comenteaza
Daca ajungi, ca turist, in Brasov atunci cu siguranta vei ajunge si in Piata Sfatului, daca ajungi [..]
citeste si comenteaza
O recenzie la o carte pe care ai citit-o si ti-a placut o faci pe nerasuflate. Insa pentru mine, [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate