Cartea Mic Dejun 2.0, un nou record mondial

Coperta_Mic_Dejun_2.0_

Un nou record mondial pentru Romania, demn de Guinness World Records, s-a inregistrat in cadrul evenimentului de lansare a cartii Mic Dejun 2.0 scrisa cu contributia fanilor biscuitilor belVita Start de pe Facebook.

29 de co-autori ai cartii Mic Dejun 2.0 au fost prezenti la lansarea din data de 29 noiembrie 2011 si au semnat simultan cate un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat astazi de catre reprezentantii Guinness World Records.

Recordul anterior pentru „Cei mai multi autori care semneaza aceeasi carte simultan” fusese stabilit la 20 de persoane. Acesta a fost doborat la finalul lunii noiembrie 2011 de catre autorii Mic Dejun 2.0, veniti din toate colturile tarii pentru a sustine brandul lor preferat - belVita Start - si a face cartea pe care au scris-o împreuna un punct de referinta international.

Mic Dejun 2.0 este un proiect unic, care a aratat faptul ca romanii sunt preocupati de un stil de viata echilibrat si sanatos si care nu ar fi fost posibil fara implicarea consumatorilor si fanilor belVita Start din social media. Ne bucuram ca fanii belVita Start au contribuit, prin intermediul Facebook, la continutul acestui volum în numar atat de mare si le multumim pentru ca au fost alaturi de noi la lansare pentru a ne sprijini sa stabilim împreuna si un nou record mondial”, a declarat Maria Burnuz Brand Manager Biscuiţi Kraft Foods Romania.

Evenimentul din 29 noiembrie a fost în acelasi timp un prilej pentru consumatorii belVita Start din întreaga tara sa se cunoasca între ei si sa poata interactiona cu reprezentantii brandului pe care îl iubesc, pentru a afla mai multe despre produs.

Iulia Zainea, Roxana Araiman si Alexandra Paven, trei dintre co-autorii prezenti la lansarea Mic Dejun 2.0 care au participat la semnarea simultana au declarat: “Ni s-a parut foarte tare sincronizarea, cum toata lumea a semnat în acelasi timp! Am cunoscut niste oameni foarte faini si ce este important este ca s-a apropiat consumatorul de cei din spatele brandului, campaniei.”

 

Stabilirea unui nou record mondial a fost un obiectiv asumat de catre toti co-autorii prezenti la eveniment, care si-au exprimat încrederea în obtinerea acestei certificari înca de atunci, precum si dorinta de a se implica si în alte proiecte alaturi de brandul lor de suflet, belVita Start.

 

 “Ma bucur ca am participat la proiect si la eveniment si abia astept Mic Dejun 3.0 si sa doboram un nou record” a declarat Adrian Dumitrescu, unul din co-autorii Mic Dejun 2.0, la finalul evenimentului.

 

Mic Dejun 2.0, un proiect unic pentru piata din Romania, prezinta micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea continutului acestei carti prin intermediul Facebook pe parcursul a 4 saptamani de campanie.

Mic Dejun 2.0 a fost tiparit în 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor şi ulterior unui numar de peste 600 de fani care vor accepta provocarile si concursurile organizate în perioada urmatoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.

Nota obtinuta:
10 (6 voturi)
2615 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: A-Editor Luni, 12 Decembrie 2011

Etichete pentru acest articol:

recorduri mondiale



S-ar putea sa va intereseze si:

Inca de la inceput, autorul doreste sa atraga atentia ca acesta nu este un articol pro [..]
citeste si comenteaza
Se apropie Ziua Indragostitilor si cred ca multi se streseaza in cautarea cadoului [..]
citeste si comenteaza
Pomelo a intrat pe piata romaneasca de cativa ani si a reusit sa-si castige numerosi [..]
citeste si comenteaza
Nuca de cocos este un aliment minune pentru sanatate, nutritie, frumusete, si nu numai. [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Esti pasionata de vintage, de culori pastelate, de obiecte aparte si de atmosfera de liniste si [..]
citeste si comenteaza
In ultimul timp, oamenii sunt tot mai preocupati de felul cum arata, au mai multa grija de ei si de [..]
citeste si comenteaza
Intotdeauna sarcina inseamna frumusete si bucurie, iar aceasta perioada deosebita din viata unei [..]
citeste si comenteaza
LaDORNA, una dintre cele mai indragite marci de cottage cheese din Romania, revine pe rafturile [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate