Articole ale autorului: Sorina-Corneanu

Daca ai impresia ca perfectiunea unei nunti consta in cat de luxoasa sau scumpa este ea, te inseli. Nu toata lumea are buget peste masura pentru o nunta extraordinara, motiv pentru care nunta se amana multa vreme. Totusi, sunt inca multe mirese care cauta din timp solutii astfel incat nunta sa fie f [..]
citeste si comenteaza
Daca in anotimpul rece mai trecem cu vederea kilogramele in plus, vara ele devin o corvoada si ne impiedica sa ne simtim bine si sa purtam ce ne place. Si atunci incepem sa cautam cele mai rapide si eventual sanatoase metode de slabit. [..]
Aproape zilnic, din multe motive, ma intristeaza Romania mea. De ce? Pentru ca vad oamenii tristi in tramvai, pentru ca lipsurile au transformat oamenii si i-au facut rai si invidiosi, pentru ca principalul scop in viata - al multora - sunt banii (de care admit, avem nevoie, dar pastrand limita care [..]
Vesnica dilema, vara de vara, este daca purtam rochii lungi sau scurte. Pentru ca plac ambele, dar intotdeauna moda vine cu pretentiile care ne dau peste cap tot planul. Asadar, ce rochii sunt la moda vara 2013? [..]
citeste si comenteaza
Daca mamaliga este celebra in Romania in arta culinara si numele ei s-a dus peste hotare cu siguranta nu e degeaba. Dincolo de gustul bun si de rolul ei in meniurile meselor traditionale romanesti, mamaliga este un medicament natural contra bolilor de ficat. [..]
Daca sarbatoresti Valentine’s Day in oras iti propunem 3 modele de tinute, toate rosii, potrivite pentru orice cadru. Asadar, indiferent daca mergi in club, la o ceainarie sau la un restaurant mai pretentios, avem idei pentru fiecare. [..]
Pentru ca stim ca te preocupa sanatatea ta si a familiei tale in special astazi cand este greu sa fii sigura de alimentele pe care le consumi, de produsele cosmetice folosite pentru ingrijirea pielii, dar si de produsele de curatenie care ar trebui in mod normal sa asigure protectia impotriva bacter [..]
citeste si comenteaza
Sa fii mama este, in principiu, un lucru minunat, o bucurie inegalabila pentru unele femei, un sens in viata pentru altele. [..]
Maturisesc ca am aflat despre Raw Vegan in urma cu numai cateva luni. Nu stiam exact ce este, cum este, de ce este atat de laudat acest stil Raw. [..]
Astazi vreau sa iti propun o carte in care te regasesti cu siguranta in foarte multe momente ale vietii tale sau poate chiar acum si ai nevoie de cineva care sa fii sigura ca te intelege asa cum iti doresti. [..]
citeste si comenteaza
Mi-am cumparat de curand o carte la care am primit cadou inca una. Mare bucurie. Totusi, la prima vedere titlul nu m-a atras atat de mult incat sa ma apuc sa o citesc, asa ca am lecturat cartea pe care de foarte multa vreme imi doream sa o cumpar. Aceasta pana mai acum, cand nemaivand ce sa citesc a [..]
Tratamentele naturiste au castigat tot mai mult teren pe piata sanatatii si aceasta pentru ca au intr-adevar beneficii reale si uneori fac adevarate minuni. [..]
In ultimii ani, dupa multa vreme, a inceput sa „renasca din propria-i cenusa" cinematografia romaneasca. Sau asa zisa cinematografie romaneasca pentru ca, daca am accepta realitatea si am fi sinceri, pana la urma, cu noi insine, ne-am da seama ca filmul romanesc actual are multiple probleme [..]
citeste si comenteaza
Cand mergem la mare ne facem un bagaj ca pentru covorul rosu pentru ca avem in plan sa mergem in 5 zile peste tot cu putinta si nu avem cum sa stim ce vom purta la momentul respectiv. Numai ca de cele mai multe ori, iesirile de seara in club devin una cu plimbarile in satul de vacanta si cu mersul l [..]
In vara 2013 iti propunem sa renunti la orice forma de vulgaritate care se pare ca se poarta, atitudine de femme fatale sau vampa si sa fii tu, asa cum esti dimineata cand te trezesti, cum te vezi in oglinda la prima ora. [..]
Vara aceasta se poarta lenjerie intima in culori aprinse. Este momentul sa renunti la alb si negru macar pentru acest sezon si sa iti bucuri trupul cu cateva lenjerii in culori puternice. [..]
citeste si comenteaza
Moda genti vara 2013. Chiar daca te-ai obisnuit ca gentile transparente sunt mari si se asociaza cu mersul la mare, pe plaja, anul acesta gentile transparente vor sa demonstreze ca sunt mai mult de atat si urca in topuri cu pasi repezi. [..]
In ultimul timp, cazarea la pensiuni, in special a turistilor straini, dar nu numai, a devenit de preferat hotelurilor. Cand plecam intr-o drumetie, excursie, vacanta sau calatorie de cercetare ori relaxare, inainte de toate cautam pensiunile si ofertele lor. [..]
Moda unghiilor a devenit, se pare, la fel de importanta precum moda tinutelor vestimentare. Daca se poarta rosu, scoatem gel, stergem orice model purtat atunci si ne facem unghiile rosii. E adevarat! Unghiile au devenit o parte extrem de importanta a look-ului nostru. [..]
citeste si comenteaza
In 2013 eleganta inseamna tul! S-a votat! Tinuta de seara, eleganta, fara tul nu exista anul acesta. Asadar, daca ai evenimente speciale vara aceasta – de exemplu o nunta, un botez, o zi de nastere dau orice alta ocazie care presupune prezenta ta intr-un loc elegant, indreapta-ti atentia catre [..]
La moda in sezonul cald 2013 - camasile in carouri. Daca te-ai plictisit de look-ul prea serios sau de conservatorism si tanjesti sa iesi pe strada, in club, la job si oriunde ai merge, imbracata lejer asa cum te reprezinta cel mai bine, este momentul sa te bucuri! [..]
Ce culori se poarta in vara 2013? Ei bine, in sezonul cald suntem sunny pentru ca se poarta galbenul. Indiferent ca este vorba de imbracaminte, accesorii, incaltaminte, celebrul costum de baie sau machiaj, galbenul nu trebuie sa lipseasca. [..]
citeste si comenteaza

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?