Paradisul femeilor, Victoria's Secret
Femeile sunt pasionate de bijuterii, obiecte vestimenatare, genti, pantofi, insa arma lor in intimitate va fi intotdeauna lenjeria intima. Preocupate de felul in care partenerii le privesc, acestea condimenteaza relatia cu senzualitate si creativitate.
Inceputul. Cum a luat nastere gama de lenjerie intima Victoria's Secret
Conceptul a luat nastere datorita afaceristului Roy Raymond, care, jenat de momentele in care voia sa ii daruiasca sotiei sale un cadou sub forma de lenjerie intima, trebuia sa caute in magazinele universale americane si ajutat de cunostintele dobandite in domeniul afacerilor, a decis sa deschida un magazin specializat in aceasta categorie in Palo Alto, inca din 1977. Scopul acestuia cat si ideea sub care s-a dezvoltat aceasta gama, a fost acela de a permite oamenilor sa se simta confortabil in momentul in care achizitioneaza elemente de lenjerie intima. Magazinele erau putin diferite, deoarece fiecare obiect de vestimentatie era montat pe pereti intr-un singur exemplar, iar angajatii aveau datoria de a ii ajuta pe cei care cumparau sa aproximeze marimile si sa faca cea mai buna alegere. Pe langa aceste beneficii, cumparatorii puteau beneficia de un catalog in care regaseau toate modele, lucru ce usura metoda de achizitionare a elementelor de lenjerie intima, putand fi comandate prin posta, metoda ce putea pastra anonimatul cumparatorului si minimizarea stanjenirii barbatilor aparuta in momentul in care ar fi achizitionat din magazin. Roy Raymond, creatorul conceptului a decis insa, ca la 5 ani dupa ce a deschis primul magazin sa se retraga din afacere, pe care a vandut-o lui Leslie Wexner, creatorul brandului The Limited.
Evolutia si extinderea. Cele mai frumoase femei folosite ca imagine a brandului.
Ideea brandului a ramas neschimbata, insa Victoria's Secret a inceput sa se extinda, devenind celebra prin gama de pantofi, haine de seara si parfumuri care au marit gama. De asemenea, catalogul brandului aparea in opt editii pe an, lucru ce a ajutat la atingerea primei pozitii in societatea americana a brandului odata cu anii '80. In 1995, a inceput difuzarea televizata a Secret Fashion Show in cadrul careia cele mai frumoase femei defilau pe scena imbracate in exemplarele de lenjerie intima, gama Victoria's Secret. Piesele prezentate, insa in cadrul show-ului nu sunt destinate achizitionarii de catre public, ci pentru a scoate in evidenta extravaganta de care se bucura brandul. De-a lungul anilor, s-au inregistrat momente impresionante in care "ingerii", asa cum sunt numite modele care defileaza sub umbrela brand-ului, au purtat sutiene in valoare de aproximativ 15 milioane de dolari, cazul din 2000 al Giselei Bundghen, sau in 2012 aparitia spectaculoasa a Adrianei Lima. Victoria's Secret a devenit un brand, dintr-un simplu nume, dorit de femeile din intreaga lume, care ofera nu numai un aspect placut si o stare de bine in momentul in care le imbraci, ci o stare de spirit pentru fiecare corp care le poarta.
Postat de: Stefana-Veria Luni, 10 Iunie 2013
Victoria's secret, lenjerie intima, costume de baie, branduri celebre
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- Lista celor mai eficiente plante medicinale in tratarea metroragiei
- La plaja alaturi de copii - ce trebuie sa avem cu noi in geanta
- Importanta unui control regulat al vederii pentru imbunatatirea sanatatii ochilor
- Cum poate fi diagnosticata narcolepsia ("boala somnului")?
- Pesto de leurda: Reteta perfecta pentru un pranz rapid