Cum sa impachetezi si sa iti organizezi mutarea

Mutarea intr-o noua locuinta este insotita, de cele mai multe ori, de foarte mult entuziasm, insa acesta poate sa mai paleasca atunci cand vine vorba despre toate activitatile pe care le presupune acest proces, de la impachetarea lucrurilor pana la transportul obiectelor la noua adresa.
Dar pentru a scapa de o parte din aceste griji, in intampinarea nevoilor celor care se muta vin firmele care se ocupa cu mutari mobila. Pe langa serviciul de transportare a lucrurilor de la o adresa la alta, aceste firme ofera clientilor sai si alte tipuri de servicii, utile in acest context, cum ar fi oferirea materialelor necesare pentru impachetare, montarea si demontarea mobilei.
Cum sa impachetezi eficient intr-o mutare?
O activitate care poate fi destul de migaloasa, mai ales cand timpul preseaza persoana respectiva sa se mute, este impachetarea obiectelor. Constienti de acest lucru, cei de la Professionalmovers recomanda acestora fie contractarea unei firme specializate, fie urmarea catorva pasi care ii vor ajuta sa impacheteze lucrurile eficient:
- cu calm si rabdare – chiar daca este o activitate contra-cronometru, impachetarea trebuie sa se realizeze cu calm, pentru a se evita accidente care pot deteriora unele obiecte. Dupa cum zice si o vorba populara romaneasca: „Graba strica treaba!”;
- ce se pastreaza si ce se arunca – acesta este momentul ideal de a face o selectie a lucrurilor pe care si le doresc in noua locuinta si cele pe care nu le mai folosesc. Daca din cea din urma categorie fac parte si piese de mobilier, oamenii pot accesa si serviciile de debarasare mobilier, pe care le ofera firmele de mutari;
- utilizarea produselor potrivite pentru impachetare: de exemplu, unele obiecte trebuie impachetate si asezate in cutii de carton, altele, mai fragile, trebuie impachetate in folii cu bule. Astfel ca pentru fiecare categorie de obiecte ar trebui utilizate materialele potrivite, iar o firma de mutari mobila Constanta sau din orice alt oras poate pune la dispozitia clientilor toate aceste materiale;
- etichetarea cutiilor – aceasta etapa este importanta atat in transportarea cutiilor la si de la masina, mai ales in cazul obiectelor fragile, cat si momentul in care acestea ajung la noua locuinta, pentru a stii care este destinatia lor.
Organizarea mutarii
Planul de organizare al mutarii ar trebui realizat cel putin cu o saptamana inainte de momentul „0” al acestui proces. In cadrul acestui plan sunt stabilite atat firma de transport cu care se va colabora si etapele procesului de mutare, cat si o lista de cumparaturi pentru noua casa, astfel incat atunci cand se va realiza mutarea, familia sa aiba cel putin strictul necesar.
Daca partea cu impachetarea este deja realizata, mai ales daca persoanele care se muta au beneficiat si de ajutorul specializat al unei firme, urmatoarea etapa este cea de transportare a obiectelor la noua adresa, astfel ca incarcarea acestora in autovehiculele care le vor transporta se poate realiza fie cu ajutorul prietenilor si vecinilor, fie cu echipa de angajati a unei firme de mutari.
Unul dintre avantajele pe care aceasta din urma il ofera este ca personalul este abilitat sa demonteze piesele de mobilier care nu pot fi transportate in forma initiala si sa le monteze in noua locuinta, toate serviciile fiind incluse in pachetul platit de client.
Sursa poza: unsplash.com
Postat de: A-Editor Vineri, 05 Noiembrie 2021
mutare constanta
S-ar putea sa va intereseze si:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
De acelasi autor:
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
citeste si comenteaza
comentarii:
- Cele mai elegante ceasuri de dama in 2025: modele care cuceresc scena fashion
- Contraindicatiile RMN: cand si de ce nu este indicat
- Cele mai frumoase plaje din Aruba: unde sa te relaxezi pe nisipul alb
- Curatarea pardoselilor din gresie, lemn si beton: ce detergent folosesti?
- Procedurile legale pentru import/export folosind containere maritime