Despre moda si mirajul perfectiunii

Moda, dincolo de necesitate si pasiunea pentru tendinte, sa recunoastem, reprezinta o fantezie, o motivatie intru perfectiune. De ce? Simplu. Pentru ca toate revistele de moda (si nu numai) afiseaza femei perfecte, contururi retusate, par fara cusur, pieptanaturi care stau de la sine, reclame la creme antirid facute de catre femei de 20 de ani si idealul feminin prelucrat in photoshop.

Femeile din reviste sunt perfecte... (fals!)

Aceste imagini perfecte, reunite intr-un miraj perfect, fac deliciul femeilor din toata lumea care, atunci cand deschid o revista devin obsedate de propria imagine, incearca sa fie cat mai aproape de idealul prezentat, isi schimba coafura, culoarea parului, forma unghiilor si chiar stilul vestimentar...radical !
 

Totul pentru a ajunge si ele la fel. Trebuie sa recunoastem: tentatia este mare, dar adevarul este ... departe.

 

De ce cremele antirid au ca imagine femei de 20 de ani ?

In mai toate revistele din lume, cand vine vorba de reclama la cremele antirid ne lovim de imaginea unor tinere de cel mult 20 de ani, care fireste, nu au riduri, dar care ne fac sa credem ca daca vom folosi si noi acea crema vom arata la fel. Adevarul este ca multe femei au suportat frustrari si crize diverse asteptand efectele prezentate in reviste la varsta de 40-50 de ani. Apoi au urmat intrebarile: de ce in revista tenul ei arata asa, iar al meu nu a beneficiat de aceleasi rezultate? Ei bine, pentru ca totul e o mare minciuna.

 

Vrem reclame adevarate cu oameni reali!

Ne place sa vedem in reviste frumusetea, ne place sa fim frumoase, insa si mai mult am crede in ea daca ar fi naturala.

De ce nu facem reclame la creme anti-rid cu femei de varste adecvate unde efectele sa se vada asa cum trebuie?

De ce nu punem in reviste femei frumoasa, normale, neretusate, ci asa cum sunt ele?

De ce nu schimbam esteticul in exces cu un frumos natural? Daca nu intotdeauna, macar acolo unde se poate.

De ce nu facem si pictoriale cu oameni reali? De ce nu oferim cititorilor subiecte care ii intereseaza realmente? Care le schimba viata, cu care sa empatizeze si solutii pentru problemele lor?

 

Vrem sa vedem realitatea!

 

Fotografiile din reviste afiseaza femei care sunt retusate, conturate, carora li s-au scazut cateva kilograme din greutatea reala si care au un ten perfect. Cumparam reviste si vrem sa fim la fel. Lucrul acesta nu se intampla niciodata. Vrem sa citim si sa regasim lucruri de interes real, posibil de indeplinit sau ne multumim cu obsesia neputintei de a atinge perfectiunea fizica?

 

Sa luam exemplu filmul "Azi 13 , maine...30". Toata perfectiunea din paginile revistei este la un moment dat schimbata cu ceva ce va face ca numarul vanzarilor revistei sa creasca. Mai precis, inlocuirea imaginii fara cusur de pe prima pagina cu o imagine plina de caldura, voiosie si naturalete, in care se regaseste un grup de oameni reali. Intr-un parc. Asa cum sunt ei, cu activitatile lor!

 

Unele schimbari sunt benefice. Si decisive. Chiar si in moda. Perfectiunea, se stie, nu exista. Depinde de noi cat de mult ne apropiem de ea si cum.

Nota obtinuta:
10 (6 voturi)
2274 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Sorina-Corneanu Luni, 05 Septembrie 2011

Etichete pentru acest articol:

moda, realitate, schimbare


S-ar putea sa va intereseze si:

De obicei, rusii sunt inovatori si se deosebesc de restul tarilor prin excentricitate si [..]
citeste si comenteaza
Mare agitatie prin oras, in magazine si mall-uri. Toate doamnele si domnisoarele cauta [..]
citeste si comenteaza
Daca dai un tur prin mall-uri vei vedea ca in mai toate vitrinele si magazinele vei gasi [..]
citeste si comenteaza
Chiar daca toamna a venit, asta nu ne impiedica sa dam curs unei invitatii la un cocktail [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Cu totii ametim, din cand in cand si resimtim aceasta ca pe un vartej, lesin, respiratie profunda [..]
citeste si comenteaza
Dezvoltarea personala a copilului este importanta pentru ca ea inseamna, in primul rand, [..]
citeste si comenteaza
A venit toamna, frigul se face simtit tot mai intens, iar noi cautam cea mai buna varianta care sa [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate