Relaxare cat ai zice “peste”

relaxare_-_yoga

Te simti mai stresata ca de obicei? Este bine stiut ca stresul ne afecteaza pe toti, intr-o mai mica sau mare masura, insa uneori ajunge la cote alarmante si ii facem fata cu greu.

Propunem, asadar, cateva metode simple si la indemana oricui pentru a scapa, macar pentru un timp, de aceasta “boala” a secolului.

 

Apuca-te de… curatenie! Un motiv in plus ca sa nu urasti sa faci asta. 20 de minute de activitate (sport, gradinarit sau chiar o plimbare) iti poate reduce nivelul de stres, conform unui studiu facut de British Journal of sport’s medicine: “Daca activitatea este atat de viguroasa, endorfinele insarcinate cu reducerea nivelului de stres vor fi vor fi eliberate in corp”, relateaza Mark Humer, autor de lucrari stiintifice si profesor al Universitatii din Londra.

Sa nu mai vorbim de rezultatul multumitor al unei munci bine indeplinite!

Priveste pe fereastra

Stii cat de bine te face sa te simti o plimbare in aer liber. Dar si privitul pe fereastra iti poate readuce calmul, conform unui studiu facut de “Journal of Enviromental Psychology”.

 Persoanele ce privesc scene din natura, cum ar fi o fantana publica, iarba, copacii, experimenteaza o placere mai intensa decat aceia care privesc aceleasi scene pe un ecran.

Asa ca tot ce ai de facut, e sa-ti alegi cea mai mare fereastra din locuinta, sa privesti afara si in timp ce crosetezi, iti sorbi ceaiul sau doar… visezi cu ochii deschisi.

Miroase cafea

Unele arome, cea a boabelor de cafea proaspat prajite, lamaiei sau scortisoarei au efect relaxant. Cumpara-ti cateva lumanari de aromoterapie cu aceste arome si lasa-te cuprinsa de atmosfera creata.

Joaca-te si tu!

E timpul sa te asezi si tu in fata calculatorului si sa te joci. S-a demonstrat ca e de ajuns 20 de minute pentru a te scapa de stresul cotidian. Pentru inceput alege jocuri mai usoare, mai mai putin competitive, care nu te solicita nervos foarte mult .

Practica yoga si meditatie

Nu mai e nici un secret ca yoga si meditatia te poate relaxa. O metoda simpla ar fi aceasta: Aseaza-te confortabil, inchide ochii, relaxeaza-ti corpul si … viseaza. E de ajuns sa practici acest exercitiu 15 minute in fiecare zi, si te vei simti mai bine.

Trage un pui de somn

Nu degeaba spun batranii ca somnul de dupa amiaza este “aur curat” pentru sanatate. Din cand in cand acorda-ti acest rasfat, poti bea o ceasca de ciocolata calda inainte si iti poti lua cu tine in pat si revista preferata.

Un pui de somn de aproximativ o ora ar trebui sa-ti reincarce bateriile.

Fa o baie calduta

Se cunosc din vechime propietatile curative ale apei. Nu uita ca iti poti decora baia in asa fel incat sa te simti minunat. Poti folosi lumanari, spoturi si poti chiar asculta muzica relaxanta…

Ovidiu Berinde

Nota obtinuta:
10 (2 voturi)
1442 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: FemeiaStie Marţi, 25 Mai 2010

Etichete pentru acest articol:

metode de relaxare



S-ar putea sa va intereseze si:

Daca ai batut toate targurile de Craciun din Bucuresti si nu ai gasit nimic din ce iti [..]
citeste si comenteaza
Teatrul Dramatic “Fani Tardini” realizeaza in luna septembrie o cercetare cu privire [..]
citeste si comenteaza
Sezonul de reduceri ar trebui sa-ti aduca zambetul pe buze! Stim bine ca shopping-ul este [..]
citeste si comenteaza
A sosit luna iunie, cand se termina anul scolar si incep concediile. Desi unii prefera sa [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Catalog imagini tunsori cu breton la moda in 2012. Tunsori par lung cu breton. Tunsori par mediu cu [..]
citeste si comenteaza
O voce superba, mesaj deosebit. La multi ani, maestre! [..]
citeste si comenteaza
In data de 11 februarie 2010 lumea modei a fost zdruncinata de o veste tulburatoare, Alexander [..]
citeste si comenteaza
Eleganta, forta, noblete, inteligenta, frumusete...ce animal intruchipeaza toate aceste atribute [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate