Ceasurile Nautica

Nautica

In limba latina nauticus inseamna “corabie” si fara nicio indoiala ca si fondatorii companiei Nautica au avut in minte acest lucru atunci cand au ales numele pentru acest brand.

Fiindca multi dintre dumneavoastra cititorii rubricii “Ceasuri” ne-ati cerut detalii despre acest nume sonor (si usor de retinut), redactia FemeiaStie.ro a trimis doleanta dumneavoastra catre responsabilul acestei rubrici. Astfel ca in continuare veti avea posibilitatea lecturarii unei scurte cronologii, cu cele mai importante momente si evenimente din istoria companiei si a ceasurilor Nautica.

 

1983 > la numai 28 de ani, designerul si emigrantul chinez David Chu, infiinteaza in Statele Unite compania de imbracaminte sport destinata persoanelor dinamice si pasionatilor de sporturi de apa;

1994 > la 9 ani de la infiintarea companiei, sunt lansate in productie ceasurile Nautica de dama si pentru barbati, care imbina stilul distinctiv, culorile indraznete si designul unic, inspirat de navigatie;

2003 > in acest an, compania Nautica a fost achizitionata de catre concernul comercial american, VF Corporation, unul din liderii mondiali in segmentul de imbracaminte, lifestyle si fashion;

2009 > dedicata conceptului “Apa este viata”, compania Nautica intra in parteneriat cu Oceana, cea mai mare organizatie internationala, care lupta pentru salvarea si conservarea ecosistemelor oceanelor;

2013 > aniversarea de 30 de ani a companiei consemneaza cresterea cifrei de afaceri printr-un potential de desfacere a produselor, purtand logoul Nautica, in 75 tari si peste 265 de reprezentante;

2014 > dupa peste 3 decenii de la infiintarea companiei Nautica, este publicat ca recunoastera valorii, in Enciclopedia de Lifestyle Feminin FemeiaStie.ro primul articol dedicat ceasurilor si companiei Nautica;

Bineinteles ca acei 31 de ani de traditie si istorie orologera ai companiei americane Nautica nu vor putea fi redati de un singur articol, oricat de cuprinzator ar fi acesta; din acest motiv, va mentionam site-ul oficial Nautica de unde, printr-un simplu click, fiecare dintre dumneavoastra va putea obtine restul detaliilor care nu si-au mai gasit spatiul in aceasta scurta cronologie. De asemenea, pentru amatorii de socializare online, iata si contul oficial de Facebook al companiei Nautica, unde veti gasi de asemenea o multime de informatii inedite, concursuri atractive, multe fotografii unice, picanterii si alte amanunte despre compania si ceasurile Nautica.

Restul este presupunere, ipoteza si banuiala.

Nota obtinuta:
10 (3 voturi)
1085 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Robert-Codescu Luni, 07 Iulie 2014

Etichete pentru acest articol:

ceasuri de valoare, ceasuri de mana, ceasuri de brand



S-ar putea sa va intereseze si:

Cu siguranta ca si austriecii au avut o contributie importanta la dezvoltarea [..]
citeste si comenteaza
Fara nicio indoiala ca unul din brandurile “cu greutate” din fascinanta lume a [..]
citeste si comenteaza
Unul din brandurile orologere a fost si Buletronic, un proiect ce a functionat pentru un [..]
citeste si comenteaza
Daca am sa va intreb care este legatura dintre Grecia si Italia multi imi veti raspunde [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

O noua carte despre Ploiesti, cu ploiesteni, dar pentru toata lumea, a fost lansata in anul 2014. [..]
citeste si comenteaza
Un concept care capata o tot mai mare amploare si aduna tot mai multi adepti este cicloturismul, [..]
citeste si comenteaza
Urmatorul articol se doreste a fi o noua pagina si etapa din seria dedicata bloggerilor si [..]
citeste si comenteaza
Titlul acestui articol se vrea a fi un alt semnal de alarma tras la numarul tot mai scazut al [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate