Minte-ma frumos! Cum sa promovam blogul?

google

Exact, prin titlul acestui scurt articol se doreste abordarea unei teme care-i preocupa pe toti bloggerii si administratorii de site-uri si anume traficul catre paginile lor online.

Fiindca un trafic intens inseamna un Google Rank mai mare, un Google Rank mai mare denota un interes general ridicat al comunitatilor online, iar un interes ridicat al comunitatilor online inseamna, fara doar si poate, bannere, linkuri, advertoriale si alte mijloace de publicitate online care se transforma (asa cum aspiram cu totii) in bani.

OK, acum sa revenim la titlu; exista mii de site-uri care-ti promit marea cu sarea, mii, zeci de mii, sute de mii, chiar milioane de vizitatori pe site-ul si blogul tau, absolut gratuit, facandu-te respectat in intreaga blogosfera si mediu online. Acum, cum va dati singuri seama, multa lume cade in aceasta capacana fiindca niciun site nu are cum sa ofere aceste vizite chiar asa, gratuit, fiindca exista niste costuri ce trebuie suportate de cineva.

 

Cum functioneaza, pe scurt, sistemul?

Haideti sa vedem cum functioneaza sistemul: bloggerul se inscrie pe siteul respectiv si primeste o prima de (sa zicem) 1.000 de vizite gratuite, dupa care totul se bazeaza pe “Internet surf” adica trebuie sa ai o fereastra sau o fila deschisa a site-ului respectiv in care sa ruleze unul cate unul site-urile inscrise aici. Asa ca de fapt “platesti” vizitele tale ruland online un program de “Internet surf” prin care ti se afiseaza o serie de siteuri. Partea distractiva este ca vei avea pe site doar vizualizari cu zecile de mii si nicidecum vizitatori unici,  acestia din urma vor fi aceiasi cititori pe care i-ai cucerit cu postarile tale de-a lungul timpului plus “celelalte accesari accidentale” trimise de maria sa Google la vreo cautare.

Sunt bloggeri care peste 2 milioane de accesari (vizualizari) pe blogul sau, dar niciun comentariu la cele cateva postari ale lor! Adica la ce bun sa ai un blog sau site daca nici macar un internaut nu ti-a scris ceva pe blog: “nashpa” “mishto” sau orice prin care sa-ti dai seama ce faci cu blogul respectiv.

Pentru a avea un blog de calitate, trebuie sa realizati o munca de promovare intensa, cu continut de calitate si sa preferati comunicarea cu cititorii blogului, in locul deschiderii ferestrelor pop-up din 5 in 5 secunde.

Acum, in incheierea acestui scurt articol, am sa-mi permit sa va las pe dumneavoastra sa decideti cine este mai castigat din promovarea online: o persoana cu doua milioane de vizualizari si fara niciun comentariu pe blog si adept al sloganului “Minte-ma frumos!”, sau o persoana ce are un blog de calitate, cu cateva mii de vizualizari si multi vizitatori unici si la fel de multe comentarii in mai multe limbi ale mapamondului?!? Oricare ar fi raspunsul pe care il veti da, ganditi-va bine ce strategie veti aborda in promovarea, administrarea si intretinerea blogului si/sau siteului dumneavoastra!

Nota obtinuta:
10 (32 voturi)
2082 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Robert-Codescu Marţi, 28 Februarie 2012

Etichete pentru acest articol:

promovarea blogului, indexare naturala in google, motoare de cautare, trafic real



S-ar putea sa va intereseze si:

Nu toate ne-am nascut atat de creative incat sa realizam zilnic combinatii inspirate de [..]
citeste si comenteaza
Revolutia informatica a ajuns peste toate bulevardele si cartierele de la noi din tara, [..]
citeste si comenteaza
Prezentul articol se doreste a fi un mic indrumar si/ sau o mana de ajutor data [..]
citeste si comenteaza
Ce spui daca la un click distanta de tine te asteapta o prietenie deosebita sau poate [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Casatoria, nasterea unui copil, absolvirea unei facultati, achizitionarea unei case, o slujba buna [..]
citeste si comenteaza
Unul din brandurile orologere a fost si Buletronic, un proiect ce a functionat pentru un sfert de [..]
citeste si comenteaza
O alta carte foarte valoroasa, despre bombardamentul american de la 1 august 1943, este fara nicio [..]
citeste si comenteaza
Din seria articolelor dedicate turnurilor cu ceas, initiate pe FemeiaStie.ro nu putea sa lipseasca [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate