Despre ingrijirea parului (III)

Ca si silueta, parul are nevoie de o "dieta" echilibrata. Afla ce trebuie sa incluzi in meniul tau zilnic pentru a avea un par puternic si sanatos, dar si cele mai frecvente greseli pe care le facem in ingrijirea parului.

 

Dieta pentru un par sanatos

Alimentele bogate in proteine precum pestele, lactatele, carnea slaba, ouale si legumele sunt surse de aminoacizi esentiali, necesari pentru reconstructia firului de par.

O sursa bogata in vitamine sunt verdeturile si fructele. Incearca sa consumi cat mai multe salate de legume asezonate cu verdeata din abundenta.

Fructele proaspete contin vitamina C, importanta pentru mentinerea starii de sanatate a parului.

Cerealele sunt bogate in vitamine si minerale. Zincul intareste radacina firului de par, iar vitaminele din clasa B stimuleaza refacerea keratinei, componenta de baza a structurii parului.

Toate aceste alimente au o actiune antioxidanta, care in plus combat matreata.

Greseli frecvente de ingrijire a paruluipar-sanatos-frumos.jpg

Parul degradat - uscarea cu foehnul. Chiar daca este o cale mai usoara pentru a obtine un plus de volum, uscarea parului cu foehnul afecteaza si mai tare parul degradat.

Parul gras - spalarea neregulata a parului. Spalarea la intervale regulate de timp este esentiala pentru acest tip de par. Daca optezi pentru spalarea zilnica, alege un sampon cu actiune blanda, cu PH neutru. Evita produsele cu efect degresant puternic pentru ca rezultatul va fi invers - glandele sebacee vor produce si mai mult sebum.

Parul cret - indreptarea parului cu placa. Cruta-ti parul si cauta alte solutii pentru diminuarea volumului. O tunsoare mai scurta, de exemplu, va lumina trasaturile, ajutandu-te sa scapi de buclele nedorite.

Parul fin - filarea suvitelor. Principala problema a parului fin este lipsa de volum. Insa filarea suvitelor nu este solutia ideala, deoarece parul se va degrada mult mai rapid si va capata un aspect matuit. Mult mai indicat este adoptarea unei coafuri in trepte.


Nota obtinuta:
10 (2 voturi)
3213 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Alexandra-Lupsa Marţi, 01 Februarie 2011

Etichete pentru acest articol:

ingrijirea-parului, proteine, aminoacizi, sanatatea-parului, keratina, par-degradat, par-gras, par-cret, par-fin


S-ar putea sa va intereseze si:

Femeile si cosmeticele – nu ar exista una fara cealalta, nu?! Si cand spunem cosmetice [..]
citeste si comenteaza
Mainile unei femei au reprezentat, inca din cele mai vechi timpuri, o modalitate de [..]
citeste si comenteaza
Ai vazut ce senzatie placuta ai dupa procesul de vopsire cand parul are elasticiate, cand [..]
citeste si comenteaza
Iarna nu este cu siguranta prietena cea mai buna a tenului tau. De fapt, este demonstrat [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

In ziua de azi, frumusetea naturala pierde teren in favoarea machiajului. Dar cum reusim, totusi, [..]
citeste si comenteaza
Inca din cele mai vechi timpuri, ceaiul a devenit un must-have al camarei noastre. Chiar daca ne [..]
citeste si comenteaza
Ca si silueta, parul are nevoie de o "dieta" echilibrata. Afla ce trebuie sa incluzi in [..]
citeste si comenteaza
Lipsa de energie a devenit o obisnuinta pentru fiecare dintre noi. Sa ne mai miram ca, uneori, ne [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate