Ce comunicam prin vestimentatie

moda3

In fiecare zi ne intrebam cu ce ne vom imbraca, rasfoim revistele de moda, site-urile de profil si pierdem ore intregi incercand sa fim in trend. De prea putine ori ne gandim la vestimentatie ca la un mijloc de comunicare. Imbracamintea, podoabele, accesoriile vestimentare comunica apartenenta persoanei la genul biologic, la o clasa de varsta, la o categorie socio – economica, la o profesie sau alta. Este imposibil sa fii imbracat si sa nu transmiti celorlalti cine esti si cum percepi tu lumea. Vestimentatia influenteaza in mod categoric interactiunile nostre cu altii si este un simbol al identitatii personale si al apartenentei sociale. Tocmai de aceea, ar fi poate util sa mutam putin accentul din zona modei catre cea a mesajului hainelor. Iata cateva observatii care ne-ar putea ajuta nu doar sa ne imbracam adecvat situatiilor de viata, nu doar sa aratam bine, ci si sa transmitem mesajul corect despre noi.

Da sau Nu :

Da vestimentatiei office cand vrem sa ne demonstram capacitatile profesionale, cand vrem sa inspiram seriozitate si siguranta, si mai cu seama, atunci cand ne prezentam la un interviu.

Nu aceluiasi tip de vestimentatie purtat in afara orelor de program, cand vrem sa transmitem caldura, apropiere si sa comunicam cu prietenii si familia. Vom parea reci si incapabile de a ne detasa de cariera si munca noastra.

Nu hainelor destinate practicarii sportului la cumparaturi, la piata sau pe strada. A devenit o obisnuinta sa vedem vestimentatia pentru jogging, fitness, aerobic transformata in tinuta de strada doar pentru ca este comoda. Hainele pentru sporturi specifice nu sunt si nu vor deveni niciodata tinute casual.

Da hainelor personalizate si mai ales celor feminine. Daca suntem si vrem sa ne simtim femei, vom reusi sa transmitem intotdeauna acest mesaj, purtand o vestimentatie vaporoasa, delicata si nu ne vom supune canoanelor modei care ne sfatuiesc sa purtam bocanci doar pentru ca anul acesta stilul ‘army’ este in trend. Cu siguranta vom primi mai multe complimente si vom fi tratate cu mai multa consideratie. In ce priveste personalizarea imbracamintii si nu purtarea mimetica a hainelor pe care le vedem de obicei la altii, aceasta nu va face decat sa ne puna in evidenta calitatile proprii si imaginatia.

Celor cateva situatii prezentate aici li se pot adauga multe altele care sunt influentate in mod direct de personalitatea noastra, de ceea ce incercam sa transmitem si mai ales de ceea ce observam in societate. Ne propunem sa adecvam si sa ne adecvam modei, fara a renunta la esenta noastra, deci sa comunicam despre noi prin vestimentatie.

Nota obtinuta:
10 (3 voturi)
2688 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Elena-Alexi Joi, 08 Iulie 2010

Etichete pentru acest articol:

fashion, moda, vestimentatie, tinute feminine


S-ar putea sa va intereseze si:

Modele de costume de baie in 2 piese, in tendinte in vara 2014. Ce culori se poarta? Ce [..]
citeste si comenteaza
Scurti sau lungi, blugi sau pantaloni, bumbac sau alte materiale, imprimeurile florale [..]
citeste si comenteaza
Catalog imagini rochii la moda in 2012. Cu siguranta fiecare femeie isi doreste sa fie in [..]
citeste si comenteaza
Undeva in Grecia Antica, acolo unde "zeitele" erau centru lumii, regasim o [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Dungile marinaresti, cu aerul lor de vacanta, simple, dinamice si relaxate promit sa fie din nou [..]
citeste si comenteaza
Sortul sau pantalonii scurti sunt o piesa vestimentara nelipsita din garderoba de vacanta. In 2010 [..]
citeste si comenteaza
In fiecare zi ne intrebam cu ce ne vom imbraca, rasfoim revistele de moda, site-urile de profil si [..]
citeste si comenteaza
Nostalgia fata de trecut si dorinta de a cauta unicitatea si de a personaliza ceea ce purtam, ne [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate