Cum sa fii sanatoasa facand acest tip de miscare

Plimbarea este o modalitate usoara de a ne intari oasele si muschii, de a arde calorii si de a ne ridica moralul, contribuind substantial la starea noastra de spirit. Daca nu ai deja acest obicei, bine ar fi sa ti-l insusesti de maine. In fiecare zi, 10 minute de plimbare placuta inseamna enorm pentru intreg organismul si, implicit, pentru sanatatea noastra. Treptat, creste timpul plimbarii pana la 30 de minute – sau chiar mai mult.

Foarte multe persoane isi impart timpul intre birou si casa, unde stau tot pe scaun, la masa, pe canapea sau, mai rau, intinsi in pat cu telefonul sau laptopul alaturi. Practic, cei mai multi oameni traiesc doar in weekenduri. Si chiar si atunci, timpul se scurge fara prea mult sens, in mare parte in casa, la calcualtor, la televizor sau in pat.

 

Miscarea – esentiala pentru sanatate 

Poti manca sanatos, te poti odihni bine si poti sa reduci stresul, asteptandu-te ca problemele de sanatate sa stea departe de tine. In realitate, miscarea este un factor extrem de important in acest proces. Trebuie introdusa in programul intretinerii unei bune sanatati, printre somn, hrana sanatoasa si meditatie.

Nu ai nicios cuza sa nu faci zilnic macar 10 minute de exercitii fizice. Poti veni de la job pe jos, o buna parte din drum, poti iesi in aproapierea casei la o plimbare inainte de somn, poti merge o ora la sala, poti face singura exercitii fizice, poti merge cu bicicleta. Solutii sunt. Trebuie sa le incerci pe cele care se pliaza programului tau. Nu exista sa nu ai timp. 10 minute pe seara, dupa ce ai ajuns acasa, cu siguranta le pierzi pe telefon, deci timp este. Daor ca nu este neaparat folosit in beneficiul tau.

 

Esti prea obosita sa faci miscare?

Incearca si ai sa fii surprinsa sa observi cat de usor iti recapeti energia si cat de bine si de odihnita te vei simti apoi.

 

Incearca exercitii de box la tine acasa 

Cand te gandesti la box iti imaginezi, proabil, un sport agresiv. Dar boxul nu mai este doar un sport. Este, de asemenea, o modalitate populara de a ramane in forma cu ajutorul unor exercitii simple, realizate la tine acasa. O versiune cunoscută sub numele de box-ul de fitness este ideala pentru toti ceic are se considera prea ocuapti sa faca msicare; box-ul de fitness a adaptat miscarile sportului la rutina exercitiilor fizice pe care oricine le poate face pentru a se mentine sanatos. "Acest tip de boxare are multe beneficii pentru sanatate, deoarece necesita în mod constant sa va ganditi, si sa va schimbați pozitia", spune Linda Arslanian, terapeut fizic, director al serviciilor de reabilitare la Brigham si Spitalul Femeilor afiliate la Harvard.

 

Aadar, iti lucrezi bratele, miscandu-ti muschii bratelor si umerilor, iti intaresti nucleul spate-fund-picioare.

Fitness box este, de asemenea, un exercitiu aerobic excelent. Exercitiile aerobice ajuta inima la pomparea mai buna a sangelui si ajuta si la scaderea riscului de hipertensiune arteriala, boli de inima, accident vascular cerebral, si diabet zaharat. Nu-ti ramane decat sa te privesti in oglinda si sa exersezi cateva miscari de box, cu picioarele usor indoite. 5-10 minute pe zi sunt suficiente.

Nu uita si de plimbarile in aer liber, bicicleta, inot sau alte sporturi pe care le preferi. 

Nota obtinuta:
10 (2 voturi)
471 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Sorina-Corneanu Miercuri, 19 Iulie 2017

Etichete pentru acest articol:

despre miscare, sporturi in aer liber


S-ar putea sa va intereseze si:

Specialistii insista sa practicam exercitiul fizic in aer liber, mai ales in anotimpul [..]
citeste si comenteaza
Poate asociezi trotineta cu joaca celor mici pe care ii vezi alergand cu pofta in [..]
citeste si comenteaza
Echitatia este un sport traditional englezesc, care la inceput a fost caracteristic [..]
citeste si comenteaza
Belly dance, dansul oriental, sau asa cum o mai spunem noi dansul din buric este unul [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Mirosul neplacut al gurii ese o problema suficient de des intalnita in jurul nostru cat sa nu fie [..]
citeste si comenteaza
Anul acesta declaram unda verde materialelor organice. Indiferent ca este vorba de asternuturi, [..]
citeste si comenteaza
Anul acesta purtam ochelari in stilul anilor 60. Daca acum cativa ani ne spunea cineva de mod retro [..]
citeste si comenteaza
Cancerul este o boala care se pare ca in ultimii ani a inceput sa faca ravagii. Tot mai multe [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate