Renuntarea la fumat, tehnici ale dr. Dmitri Avdeev

Dmitri Alexandrovici Avdeev - personalitate de origine rusa - este psihiatru, psihoterapeut si specialist in psihologie medicala. Desi interesele lui privind sanatatea psihica, emotionala si fizica este vasta, renuntarea la consumul tutunului face parte din preocuparea acestuia.

In cartea Depresia ca patima si ca boala (2016), autorul dr. Dmitri Avdeev face o incursiune in captivanta realitate a depresiei. Cartea este scrisa in ton psihologic, iar informatiile despre cercetarile facute de-a lungul timpului au concluzionat importanta studierii depresiei in vederea vindecarii.

Scopul cunoasterii depresiei este pentru a sti sa ii facem fata zi cu zi, autorul prezinta si ajutor alternativ precum: medicatia cu ceaiuri naturiste, sportul, drumetiile, terapia, consilierea, schimbarea alimentatiei etc.

Unele dintre sfaturile Dr. Avdeev priveste renuntarea la fumat. Fragment din carte:

“1. Obiceiurile noastre rele depind in mare masura de nevrozitate, anxietate, tensiune emotionala excesiva.

2. Delimitati cele mai importante tigari ale zilei, analizati motivele psihologice pentru care fumati si eliminati „tigarile de prisos”. Dupa aceea micsorati numarul tigarilor importante cu una la trei zile si fixati-va termenul la care veti renunta total la fumat.

3. Dimineata straduiti-va sa amanati cat mai mult momentul cand fumati prima tigara.

4. Daca vi s-a facut pofta de fumat nu scoateti tigara din pachet,  nu luati tigara in maini, macar vreme de cateva minute.

5. Nu fumati pe stomacul gol.

6. Daca v-ati lasat de fumat cu totul, amintiti-va ca dupa o vreme (2-3 saptamani) poate aparea un disconfort de tipul sindromului de abstinenta, intrucat organismul a ramas lipsit de produsul de consum ale carui componente au patruns deja in profunzimea proceselor metabolice. [...]

Se mai poate recomanda clatirea cavitatii bucale cu solutii de bicarbonat de sodiu (o lingurita la jumatate de pahar de apa), cu o solutie diluata de permangant de potasiu sau cu ceai de musetel. In primele 7-10 zile de la incetarea fumatului, clatirea trebuie repetata la fiecare 3-4 ceasuri.”

 

Renuntarea la fumat este inca considerat un sport extrem, la fel si suma total anunala investita in tigari. Tehnicile prezentate mai sus au ajutat intr-adevar la renuntarea totala, daca au fost respectate intru totul instructiunile.

Nota obtinuta:
10 (2 voturi)
563 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: Cristina-Nechita Miercuri, 29 Martie 2017

Etichete pentru acest articol:

renuntarea la fumat, tutun, depresie, tehnici pentru renuntarea la tigari, psihologie



S-ar putea sa va intereseze si:

Secrete bine pazite, trairi intense, conflicte de interese, rasturnari de situatie si o [..]
citeste si comenteaza
Marketingul este unul dintre domeniile care au evoluat enorm in ultimii ani, datorita [..]
citeste si comenteaza
Publicat in 1774 de J.W. Goethe romanul “Suferintele tanarului Werther” a starnit [..]
citeste si comenteaza
“Reversul Medaliei” este o carte care ne invita la introspectie. In paralel cu [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Ingrijirea tenului nu mai este de mult un topic nou, insa greselile pe care femeile le fac datorita [..]
citeste si comenteaza
Stresul si anxietatea merg mai mereu mana in mana. Daca simtiti ca sunteti stresat asteptati-va ca [..]
citeste si comenteaza
"Nu cunosti decat lucrurile pe care le imblanzesti, spuse vulpea. Oamenii nu mai au timp sa [..]
citeste si comenteaza
Traim in era comunicarii, a vitezei si a informatiilor care pot fi vandute. Saptamana are sapte [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate