Cinci exercitii mai bune decat alergatul pe care le poti face in aer liber

adv-uspl-exercitii

Daca nu vrei sa mergi la o sala de fitness, poti oricand sa faci miscare si in aer liber, pentru a-ti pastra organismul sanatos. Fie ca te antrenezi intr-un parc, sau pe stadion, este important sa faci, in fiecare zi, putina miscare, pentru a-ti imbunatati conditia fizica, dar si pentru a-ti intari sistemul imunitar. Asa ca, daca vrei sa incepi sa faci exercitii in aer liber, ti-am pregatit cateva tipuri de antrenamente.

Mergi pe bicicleta

Daca ai bicicleta, nu o lasa sa se puna praful pe ea. Cand ai timp liber, stabileste-ti un traseu si iesi la plimbare. Studiile au dovedit ca mersul pe bicicleta este un bun exercitiu cardio, care iti imbunatateste sistemul imunitar si te ajuta sa ai un somn mult mai linistit. Iar, pentru un plus de motivare, te poti inscrie in diferite competitii de ciclism, unde poti participa alaturi de cativa prieteni.

 

Iesi la plimbare cu rolele

O plimbare cu rolele este perfecta pentru zilele frumoase de vara, sau chiar si la inceputul toamnei. In plus, aceasta activitate reprezinta o alta modalitate de antrenare a cvadricepsilor si poate fi comparata cu alergatul. Totusi, atunci cand te deplasezi cu rolele, genunchii trebuie sa fie indoiti, iar picioarele cat mai intinse in spate. Astfel, vei pune mai multa presiune pe cvadricepsi, iar acest lucru te va ajuta sa lucrezi mai bine muschii exteriori ai coapselor.

 

Urca scarile in ritm alert

De multe ori, urcatul pe scari poate fi obositor, insaa este un obicei sanatos, care poate fi transformat foarte usor intr-un exercitiu de miscare, in aer liber. Urcatul in ritm alert pe scari te poate ajuta sa scapi de calorii sia in acelasi timpa iti pune in miscare musculatura, pentru ca iti antreneaza cvadricepsii, muschi situati pe partea anterioara a coapsei, dar si fesierii. Dimineata, poti sa-ti iei echipamentul sportiv si sa iesi sa faci diferite exercitii sportive in parc, iar in zonele in care ai mai multe scari de urcat, te poti antrena fara probleme. Incearca sa profiti de aerul curat, de soare si de energia pe care o ai la inceputul zilei.

 

Joaca volei

Daca ai un teren liber in cartierul in care locuiesti, organizeaza, macar o data pe saptamana, o partida de volei, alaturi de prieteni. Miscarea fizica pe care o desfasori practicand acest sport este in mare parte de tip cardio. Insa, inainte de a juca volei, nu uita de incalzire, care este foarte importanta, deoarece iti pregateste corpul pentru efort, prin cresterea fluxului sangvin, in grupele musculare ce vor fi puse in miscare.

 

Organizeaza o drumetie

Daca nu iti place sa alergi in parc sau sa te plimbi cu bicicleta, poate te-ar tenta mai mult sa organizezi o drumetie. Chiar daca nu are aceeasi intensitate ca alergatul la deal, de exemplu, o astfel de activitate te va ajuta sa faci miscare si sa depui efort. In plus, te vei bucura de aer proaspat si vei admira natura, asa cum putini au ocazia sa o faca. Totusi, daca vrei sa organizezi o drumetie, este necesar sa ai echipamentul potrivit la tine, si sa-ti planifici un traseu, ca sa nu te ratacesti.

 

Asadar, acestea sunt o parte dintre antrenamentele pe care le poti face in aer liber, ca sa-ti pui musculatura in miscare si ca sa arzi cateva calorii. Insa, inainte de a incepe orice tip de antrenament, este necesar sa iti pregatesti un echipament corespunzator si sa te asiguri ca ai o pereche de pantofi sport potriviti. Spre exemplu, acum gasesti incaltari pentru femei cat si pantofi sport pentru barbati de la AnnaCori, asa ca ai unde alege o pereche potrivita pentru plimbarile cu bicicleta sau pentru drumetii.

 

Foto by unsplash.com 

Nota obtinuta:
10 (1 vot)
88 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: A-Editor Vineri, 11 Septembrie 2020

Etichete pentru acest articol:

exercitii de intretinere


S-ar putea sa va intereseze si:

Pentru a pastra aceeasi atmosfera locala, traditionala poate, m-am gandit sa dezvalui o [..]
citeste si comenteaza
Voluntariatul sau munca pro bono a ajuns in ultimii ani sa nu mai fie o notiune straina [..]
citeste si comenteaza
Exista Wikipedia, exista freesharing si exista torentele, atunci este lesne de inteles ca [..]
citeste si comenteaza
Fiindca nu am pomenit mai nimic despre unul din monumentele istorice din Romania, ma simt [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Desi multi au prezis sfarsitul cuvantului tiparit, se pare ca cei mici inca se mai bucura de [..]
citeste si comenteaza
Va doriti o schimbare radicala a caminului vostru? Doriti sa va decorati casa, apartamentul sau [..]
citeste si comenteaza
Vrem, nu vrem, anii ce trec lasa urme pe chipul si pielea noastra. Si fiecare dintre noi cred ca-si [..]
citeste si comenteaza
Corona virusul a reusit sa puna o intreaga lume pe pauza si a obligat miliarde de oameni sa stea in [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate