Cum pastram curatenia in bucataria de la birou?

adv-pbfd-curatenie-birou

Bucataria de la birou ar trebui sa fie un loc de odihna si relaxare in timpul pauzelor de pranz. Cu toate acestea, un spatiu comun poate fi greu de mentinut ordonat si curat.

Este important ca bucataria de la birou sa nu fie dezordonata, pentru ca altfel poate avea efecte nedorite, din mai multe motive:

► Contribuie la starea de stres a oamenilor si poate afecta dispozitia angajatilor.

► Creeaza o impresie proasta partenerilor de afaceri, sponsorilor, ori poate potentialilor angajati si clienti.

► Sanatatea angajatilor este pusa in pericol, din cauza microbilor transmisi de la alimentele degradate.

O bucatarie murdara poate, de asemenea, sa ii determine pe angajati sa fie nevoiti sa manance la birou, langa laptop de exemplu, iar acest lucru creste riscul de imbolnavire din cauza numarului mare de bacterii de pe echipamentele de lucru. Prin urmare, este in interesul managerilor si al personalului sa aiba o bucatarie curata.

 

Iata mai jos cateva sfaturi despre cum putem pastra curatenia in bucataria de la birou:

Un regulament pentru pastrarea curateniei

Crearea unui regulament pentru pastrarea curateniei este o prima actiune prin care ii poti determina pe angajati sa pastreze bucataria curata. Asadar, trebuie sa existe un set de reguli usor de urmat si nu foarte drastice. De exemplu, una dintre reguli poate fi aceea de a curata eventualele alimente varsate in cuptorul cu microunde. Pentru a evita situatiile in care murdaria este lasata in acelasi loc, ideal este sa se achizitioneze detergenti pentru bucataria de la birou.

 

Indicatoare in bucatarie

Nu, nu este vorba de indicatoarele rutiere, ci unele care ii pot indruma pe angajati unde sa depoziteze gunoiul, de exemplu. De asemenea, daca vrei ca angajatii sa-si arunce mancarea expirata din frigider, asigura-te ca ai lipit un afis de atentionate chiar pe usa acestuia.

In plus, daca vrei sa-i incurajezi pe angajati sa se spele mereu pe maini inainte si dupa masa, trebuie sa existe un afis despre acest lucru pe usa bucatariei biroului sau chiar deasupra chiuvetei.

 

Cosurile de gunoi

Cosul de gunoi din bucataria de la birou este mereu plin? Ori exista in bucatarie un cos de gunoi batant la capac? Pentru ca angajatii sa nu fie nevoiti sa puna mana pe cosul de gunoi de fiecare data cand au de aruncat resturi, ideal este sa existe un cos de gunoi cu capac si pedala.

In plus, evita modelele din plastic si inlocuieste-le cu cele din inox. Odata ce ai achizitionat cosurile de gunoi potrivite, asigura-te ca sunt curatate frecvent si ca sacul acestora este inlocuit ori de cate ori este nevoie.

De asemenea, poti implementa chiar si un program de reciclare, pentru a reduce gunoiul de la birou.

 

Dezinfecteaza blaturile de bucatarie

Chiar daca blatul de la bucatarie nu pare un pericol pentru sanatate, el poate adaposti microbi si bacterii periculoase. De exemplu, uita-te in bucataria ta, pe blatul de la bucatarie. De cele mai multe ori, acolo pui cheile de la masina, geanta si multe alte lucruri. Aceste articole pot raspandi microbi, care isi pot croi drum pana la mancarea ta. Asadar, asigura-te ca angajatii curata blatul inainte si dupa prepararea alimentelor.

 

De asemenea, este necesar ca blaturile sa nu fie doar curatate, ci si igienizate in mod regulat pentru a ajuta la oprirea raspandirii bacteriilor.

 

Apeleaza la serviciile de curatenie

Mentinerea bucatariei de la birou curata si igienizata corespunzator poate deveni rapid o provocare, mai ales daca lucrezi intr-un mediu cu multi angajati. Cu toate acestea, daca apelezi la serviciile de curatenie, poti avea intotdeauna o bucatarie curata la birou.

Bucatariile sunt dificil de intretinut, insa lucratorii specializati au toate instrumentele, detergentii si cunostintele potrivite pentru a mentine bucataria biroului in mod constant curata si fara microbi.

 

In multe birouri exista o bucatarie in care angajatii mananca in pauzele de pranz. O bucatarie dezordonata este un teren de reproducere pentru bacterii, microbi si mucegai.

 

Aceasta problema de igiena este amplificata in cazul bucatariei de la birou, pentru ca este tranzitata de persoane diferite, iar bolile se raspandesc mult mai repede decat acasa. Insa, daca vei pune in aplicare sfaturile de mai sus, cu siguranta bucataria o sa fie in mod constant curata.

Photo by: pixabay.com

Nota obtinuta:
0 (0 voturi)
55 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: A-Editor Vineri, 27 Septembrie 2019

Etichete pentru acest articol:

curatenie birou


S-ar putea sa va intereseze si:

Whirlpool, lider mondial in domeniul electrocasnicelor, lanseaza Tehnologia Al 6-lea Simt [..]
citeste si comenteaza
Igiena este un aspect extrem de important in viata noastra, a tuturor, intrucat ne [..]
citeste si comenteaza
Somnul confortabil, odihnitor este o conditie a sanatatii noastre. Pentru a dormi mai [..]
citeste si comenteaza
Cand vine vorba de curatenia in casa unele lucruri necesita o atentie deosebita, mai ales [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Chiar atunci cand credeam ca rochiile de mireasa sunt create dupa stiluri din ce in ce mai [..]
citeste si comenteaza
Cand vine vorba despre lenjerie, mergi pe principiul ,,cu cat este mai putin, cu atat este mai [..]
citeste si comenteaza
Iti doresti pantofi comozi din piele naturala pe care sa ii porti zi de zi, care sa iti evidentieze [..]
citeste si comenteaza
Pentru majoritatea femeilor, machiajul s-a transformat intr-un mod de exprimare. Plecand de la [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate