Care sunt modalitatile prin care poti fi platit ca organizator de evenimente

adv-pbfd-organizare-de-evenimente

O curiozitate pe care o avem cu totii cand vine vorba de un business este legata de castigurile pe care le putem obtine. Sa ai o afacere de organizare de evenimente, cu siguranta Iti aduce multiple beneficii emotionale. In acelasi timp, satisfactia materiala este una pe masura. Dar pentru a avea aceste beneficii materiale, este nevoie sa existe de la Inceput un plan de afaceri bine structurat. Pe langa acesta, e bine sa stiti care este bugetul pe care Il puteti aloca. Mai jos sunt prezentate cateva dintre posibilitatile prin care obtineti castiguri financiare dintr-o astfel de firma.

1. Tarif pe ora – Una dintre optiunile pe care le aveti este sa Intocmiti un buget In functie de numarul de ore lucrate. Pentru acest lucru, Insa, este nevoie sa aveti o imagine de ansamblu destul de complexa asupra ideii de eveniment. Acest lucru va permite sa aproximati cat mai bine numarul de ore In care veti lucra. De cele mai multe ori, bugetarea se face pentru conceptul la care va ganditi si strategia pe care urmeaza sa o implementati. In functie de exeprienta pe care o aveti si de cat este de dificila implementarea, puteti sa va ganditi la tarife precum 15 / 80 euro per ora. Spre exemplu, puteti bugeta orele In care va ganditi la un concept si structurati o idee cu un tarif mai mare decat cel pe care Il propuneti pentru orele de implementare.  

 

2. Tarif pe proiect – O alta optiune este aceea de a concepe o taxa pentru fiecare proiect. Principiul pe care trebuie sa Il urmariti este acelasi: ganditi-va cat timp sunteti dispus / puteti aloca acelui proiect si, poate mai important decat timpul, ganditi-va cat valoreaza munca voastra. Spre exemplu, sa presupunem ca aveti de implementat 4 proiecte In 6 saptamani. Daca pentru fiecare proiect veti avea un tarif de 1000 de euro, atunci castigul va fi de 4000 de euro la finalul celor 6 saptamani. Insa trebuie sa tineti cont de faptul ca acea suma este suma bruta. Tot ceea ce castigati este trecut prin filtrul taxelor si impozitelor. Daca echipa de organizarea a evenimentului este mai mare si nu va ocupati singuri de eveniment, atunci trebuie sa luati In considerare si acest aspect cand stabiliti un pret.  

 

3. Procente – serviciile unei firme de organizat evenimente pot fi platite prin procente: procente din buget. In cazul unor bugete mici, aceasta optiune nu este cea mai potrivita, deoarece investitiile de timp si efort pentru un eveniment sunt mari. Astfel, plata prin procente este o optiune de luat In considerare daca bugetul porneste de la 10,000-12,000 de euro. In acest caz, puteti negocia pana la 20% din buget.

 

4. Comision pe volum – Este cea mai avantajoasa modalitate de plata pentru client. Volumul de tranzactii care vor exista Intre firma voastra si locatiile de desfasurare a evenimentului sau Intre firma voastra si furnizori (la modul general), va fi unul mare. Cum stau lucrurile In acest caz? In felul urmator: o firma de organizat evenimente care va lucra In permanenta cu bugete mari, va avea Intotdeauna discount-uri din partea furnizorilor. Sa presupunem ca la un buget de 13,000, firma poate negocia cu furnizorii un discount de pana la 20%. Astfel, toate partile implicate In acest proces vor fi multumite pentru ca vor avea de castigat.

 

Indiferent de alegerea pe care o faceti, este esential sa tineti cont de un aspect: totul se raporteaza la castiguri brute. Asadar, veti avea de platit taxe si impozite. Pe de alta parte, exista mici cheltuieli la care mai sunteti predispus:

  • Benzina / motorina – va fi nevoie sa va deplasati tot timpul, Intr-un timp cat mai scurt. O masina nu ar trebui sa lipseasca din inventarul unei firme de organizat evenimente. Avand In vedere costurile combustibilului, care nu sunt neaparat cele mai mici, trebuie luate In considerare si acestea.
  • Telefonul – un alt lucru care nu ar trebui sa lipseasca este un telefon. Fie el personal, dar de preferat ar fi sa fie de serviciu. Veti avea de dat multe telefone si va trebui sa tineti legatura In permanenta cu clientul. Asadar, treceti costul abonamentului / cartelei pe lista.
  • Cheltuieli de protocol – spre exemplu cheltuielile pentru coffe break-uri sau pentru a asigura necesarul In timpul evenimentului (apa, de exemplu).
  • Documente – acesta este un aspect important. Daca sunteti la Inceput si urmeaza sa organizati primul eveniment, puteti lua In considerare cheltuielile pe care le-ati avut pentru deschiderea firmei: documente care sa ateste stabilirea sediului social (contracte de inchiriere, daca nu detineti propriul spatiu, sau actul de proprietate In caz contrar), forma legala de activare, certificatul de Inregistrare, alte asigurari sau licente pe care le-ati obtinut. Adica toate actele (toata birotica) de care ati avut nevoie pentru Inceput.

 

Sa fii organizator de evenimente este un job frumos si profitabil. Iti ofera multiple posibilitati de interactiuni sociale si de dezvoltare, atat personala cat si profesionala.

Photo by: pixabay.com

Nota obtinuta:
0 (0 voturi)
233 vizite
Noteaza si tu acest articol:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Postat de: A-Editor Miercuri, 14 Noiembrie 2018

Etichete pentru acest articol:

organizare de evenimente


S-ar putea sa va intereseze si:

Maria Grapini este o femeie de afaceri care s-a facut remarcata atat pe plan national, [..]
citeste si comenteaza
Bianka, personajul principal al acestui articol, ma astepta deja de cateva minute bune la [..]
citeste si comenteaza
Nu se spune degeaba ca orice ai face, daca nu faci si cu pasiune, nu iese atat de bine pe [..]
citeste si comenteaza
Ne-am saturat sa fim subalterni, dorim si noi sa avem propria afacere si nu pentru a fi [..]
citeste si comenteaza

De acelasi autor:

Unul dintre aspectele esentiale ale unor tranzactii forex reusite este managementul corect al [..]
citeste si comenteaza
Naturaletea face parte din noi si ne defineste, fie ca vrem sa acceptam sau nu. Suntem in secolul [..]
citeste si comenteaza
OrganicShea este locul in care pasiunea, respectul pentru corpul uman si iubirea fata de natura [..]
citeste si comenteaza
Pe Ammauri.ro gasiti o gama variata de incaltaminte, de la balerini, sandale, mocasini, pana la [..]
citeste si comenteaza

comentarii:

Adauga comentariu

Care este varsta ta, cititoare a portalului www.femeiastie.ro?

  • - 10 ani
  • 11 - 14 ani
  • 15 - 18 ani
  • 19 - 24 ani
  • 25 - 30 ani
  • 31 - 35 ani
  • 36 - 40 ani
  • 41 - 45 ani
  • 46 - 50 ani
  • 50 + ani

vezi rezultate